The Filllegames [mugglisgame]
Forum > Fanfiction > The Filllegames [mugglisgame]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MissWentz: Skrivet av 95mas: Skrivet av MissWentz: I meddelandet står det sanna1324567 men du pratade med Sandy Gromford Skrivet av Borttagen: Nej, det har jag nog inte.... Jopp. MALL!! sanna1324567 * 19 aug, 2012 18:08:47 Sry, då måste jag ha läst fel. x/ Äh det gör inget, you are my friend! ♥ Tack, då kan du skicka in mallen då. ![]()
21 aug, 2012 15:47 |
|
Goizan
Elev |
21 aug, 2012 16:57 |
|
Borttagen
|
jag med, längtar verkligen till nästa men stressa inte
21 aug, 2012 18:12 |
|
MissWentz
Elev |
Förlåt, jag ska skriva snart.
Men jag har precis börjat åttan så jag har en massa lexor så kanske i helgen. ![]()
22 aug, 2012 16:16 |
|
Borttagen
|
längtar
22 aug, 2012 16:17 |
|
Sideswipe
Elev |
kan man fortfarande anmäla sig? jaja...
MALL! Vad ska jag kalla dig i spelen/vad vill du heta?: Emmony Hawk Personliget: Snäll och omtänksam, men när det verkligen gäller så kan hon vara riktigt modig. Snabb och smidig. Utseende: Blodrött hår, lysande gröna ögon, fylliga läppar och fräknar. 164 cm lång, smal. Övrigt: Hatar att ha klänning... Ålder: 16 Kön: Kvinna Arenan: ? om ni menar distrikt: 10 Vapen: svärd! Svaghet: dålig på kamouflage (P.g.a. hennes hår...) Styrka: Hon kan lätt tas för att vara klen, vilket hon inte är... Karririst?: nepp ![]() Min Blogg!!
22 aug, 2012 16:56 |
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av Sideswipe: kan man fortfarande anmäla sig? jaja... MALL! Vad ska jag kalla dig i spelen/vad vill du heta?: Emmony Hawk Personliget: Snäll och omtänksam, men när det verkligen gäller så kan hon vara riktigt modig. Snabb och smidig. Utseende: Blodrött hår, lysande gröna ögon, fylliga läppar och fräknar. 164 cm lång, smal. Övrigt: Hatar att ha klänning... Ålder: 16 Kön: Kvinna Arenan: ? om ni menar distrikt: 10 Vapen: svärd! Svaghet: dålig på kamouflage (P.g.a. hennes hår...) Styrka: Hon kan lätt tas för att vara klen, vilket hon inte är... Karririst?: nepp Jättebra! xD ![]()
22 aug, 2012 20:42 |
|
Borttagen
|
har jag skickat in min mall?
2 sep, 2012 18:30 |
|
MissWentz
Elev |
2 sep, 2012 18:36 |
|
Borttagen
|
kommer det mer snart
2 sep, 2012 18:37 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen