Harry Potters Tvillingsyster
Forum > Fanfiction > Harry Potters Tvillingsyster
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cikki
Elev |
Skrivet av Hermione Granger00: Jag fattar... tack!Jag märker att du redan fått lite stavfels/meningsuppbyggnads-kritik, men (detta är ett fel som MÅNGA gör) om du skriver t. ex - Jag vet inte...! skrek Hermione. - Jag vet inte...! Sa Hermione. [color=green]- Jag vet inte...! sa Hermione. Märker du skillnaden? Det SKA vara LITEN bokstav på sa efter en sån mening. Hade det varit punkt skriver du inte sa. Har du däremot fråge- eller utropstecken, skriver man sa/skrek/stammade o.s.v., och då ska det vara liten bokstav, för man fortsätter ju på meningen. Kom ihåg det, alla som läser! Jag hoppas du förstår att detta är bra kritik, vi gillar det, men visar hur du borde göra. Alltså, vi vill bara hjälpa DIG. Tack och adjö! 6 nov, 2012 17:35 |
|
Hermione Granger00
Elev |
Förresten, förlåt för otydligheten. Jag förstår inte varför det inte blir grönt! Har försökt ändra, men det blir bara rött. Sorry!
"Excuse me professor, why is Racenclaw's symbol an eagle?" "Oh, what else do you think it should be?" "Oh, I don't know, maybe, a RAVEN...?" Stupideous Professor Umbri-... DUMBridge...! 7 nov, 2012 05:43 |
|
cikki
Elev |
DEt är okej. Jag fattar i allla fall.
9 nov, 2012 07:58 |
|
ginny 23
Elev |
9 nov, 2012 19:58 |
|
cikki
Elev |
Tack!
eum, jag har börjat på en fortsättning. den här är slut. länk till fortsättningen finns på min profil och på förstasidan här. 9 nov, 2012 20:01 |
|
Bilbo:D
Elev |
10 nov, 2012 15:11 |
|
cikki
Elev |
Tack!
10 nov, 2012 16:06 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen