The Sponsor Games
Forum > Fanfiction > The Sponsor Games
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
saganda
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av saganda: ^Jag har ju gjort min intervju, och jag tror att VW vill kunna ställa följdfrågor Edit: Ja nu har ju VW svarat själv, så detta blev lite onödigt Jag gjorde det men de två som gjorde utan blev super ändå Man får väl göra det bästa man kan med tiden Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 5 aug, 2012 22:37 |
|
Borttagen
|
Numera kommer jag heta dillen99!
6 aug, 2012 08:44 |
|
Borttagen
|
När får jag 2:ans intervjuver?
6 aug, 2012 11:38 |
|
dillen99
Elev |
Och när får jag 12:ans intervjuver?
Man mikham to ra dar aghosh giram <3 6 aug, 2012 11:40 |
|
Måntass
Elev |
6 aug, 2012 11:49 |
|
Victoire Weasly
Elev |
6 aug, 2012 11:49 |
|
Luna Chang
Elev |
Är det bara jag som har fått intervjuerna?
Hej 6 aug, 2012 11:59 |
|
Victoire Weasly
Elev |
6 aug, 2012 12:04 |
|
MissWentz
Elev |
Victorie Weasley: Bara så att du vet så reser jag bort imon, så jag är nog ganska aktiv idag, men inte imon och så vidare.
Så om jag ska svara på intervjuven snart så skicka den idag. ![]()
6 aug, 2012 13:05 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av MissWentz: Victorie Weasley: Bara så att du vet så reser jag bort imon, så jag är nog ganska aktiv idag, men inte imon och så vidare. Så om jag ska svara på intervjuven snart så skicka den idag. Då får du alla i samma PM. OK? ~MY TUMBLR~ 6 aug, 2012 13:27 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen