Vilket elevhem VILLE ni vara i?
Forum > Harry Potter > Vilket elevhem VILLE ni vara i?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Slytherin
Jag var Hufflepuff förut men kände att jag passade bäst i Slytherin. 22 mar, 2013 19:45 |
|
AJB
Elev |
Ravenclaw! x)
22 mar, 2013 22:29 |
|
123vilde453
Elev |
Gryffindor men sen Rawenclaw men nu Hufflepuff men orkar inte berätta varför.
TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig! 22 mar, 2013 23:20 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen