The Battle of Love
Forum > Fanfiction > The Battle of Love
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bombarda
Elev |
SÅ MEGA AWESOME BRAIGT !
kärlek till dig med kompis ♥ Kärlek till alla! 6 aug, 2012 13:37 |
|
Trezzan
Elev |
Åh så bra!
Kärlek till dig med. ;D Någon kommer att hitta hennes dagbok känner det på mig. Och misstankarna om att hon var vampyr var riktiga. Hehe C: Lite kul det där med "Mina naglar är supervassa som spidermans" XD haha vart fick du det från? Awesome ändå x)))))
6 aug, 2012 13:43 |
|
Conflate
Elev |
6 aug, 2012 14:09 |
|
Borttagen
|
så bra, kärlek till dig ♥
6 aug, 2012 14:29 |
|
96hpevanescence
Elev |
6 aug, 2012 15:00 |
|
Lexie
Elev |
Ni är verkligen helt underbara och bäst, hade jag inte haft er hade jag inte orkat att skriva! ♥
___ Chapter Seventeen - When I Look At You Draco Malfoy Dagarna gick som vanligt. Lektioner går jag fortfarande inte på. Jag orkar inte gå. Även om jag kommer över henne lite för varje dag så utnyttjar jag tillfället och slipper arbetet. Harry går bara ibland. För det mesta brukar vi umgås. Det känns riktigt skönt. En jag brukar stötta på är Emily. Hon ser verkligen ut som en modell som kommer direkt ifrån tv eller kataloger. Hennes leénde är verkligen vackert. Kanske borde jag snacka med henne? Det är väl inte spp farligt? Den dolda ingångenen nere i källaren, sällskaps rummet, var tomt. Bara jag som satt här nere i soffan. Längtan och saknaden efter Hermione är stor. Jag kan inte hjälpa att jag gråter om det. Men jag vågar inte visa för mina kompisar att jag gråter då och då. Vill inte att någon ska se hur svag jag är egentligen. Hennes röst viskas i mitt sinne. Jag älskar dig. Den lyckligaste samt sämstastde dagen i mitt liv. Inte sämsta, utan den värsta dagen i mitt liv. "Varför gråter du?" Modellen står bakom mig och kollar vänligt in i mina ögon. Jag vet inte vad jag ska svara. "Jag gråter inte. Fick något i ögat." "Jag finns om det är någon tröst" sa hon och satte sig brevid mig. Hon tog tag i mitt huvud försiktigt och la det ner i hennes knä. Det var ganska mysigt. Hennes hjärta dunkade ovanligt sakta. Nästan som om det inte dunkade alls. Hon började sjunga på någon låt jag inte visste något om. "Vad heter låten?" "When i look at you med Miley Cyrus" sa hon och jag kunde se att hon log. Jag log också. Hon borde söka till idol eller något. Hon fotsatte sjunga tills den var slut. Jag låg på hennes knä så jag kunde se henne rakt uppifrån. Hon böjde sig ner och kysste min panna lite lätt. Hennes läppar var lite kalla men senare blev dom varma. Hon böjde sig sakta upp igen och kollade upp i taket. "Förlåt." Hon sa inget mer utan tog försiktigt bort vid huvud och gick upp mot hennes soval. Wow. Emily Swann Varför kysste jag honom på pannan? Är jag idiotisk eller? Åhh..Imorgon ringer jag hit Chloé. Hon måste kommma! Sviker hon mig nu kommer jag slita huvudet av henne. Eller värre. Jag vet inte alls vad jag tänker med ibland. Draco är het, men också helt under bar och omtänksam nu. Lite mystisk är han också vilket jag kan gilla med killar. Men jag kan inte bli kär i Draco! Han och jag kommer inte ha någon framtid alls. Han kommer växa upp och bli gammal medans jag stannar i den här åldern föralltid. Jag lovar jag ska berätta om vampyrvärlden men det kommer bli långt. Okej jag berättar nu. Jag måste ändå skriva av mig... Pansy Parkinson Emily försvann mystiskt ut ur rummet igen men hon hade kollat en sista blick mot henne säng. Vad är det med hennes säng? Både jag, Daphnee och Astoria kollade på varandra och ingen av oss visste om vi skulle reagera bra eller dåligt. Men jag måste kolla. Vi alla började leta i hennes säng efter något. Spelar ingen roll vad bara det är någonting. "Vad är det här?" frågar Daphnee. Emilys kudde är stenhård på ena sidan. Jag drog bort fodralet och där åker en dagbok ut. Det var Silvrig med några gröna mönster på i kanterna. Låset såg ut som en huggtand. "Alohomora" viskade Astoria. "Ska vi verkligen läsa den? Dagböcker ska ju vara ens privatasak!" sa Daphnee och jag förstod henne. Daph hade haft en och sen hade vår förra rumskompis hittat den och läst högt för andra. "Du har rätt men snälla en sida? Jag vill veta!" Hon nickar stelt. "På tre." "Ett" sa Astoria. "Två" sa jag. En stund senare kommer Daph in. "Tre." ____ Nästa del ska komma så fort någon/några kommenterat bara för jag känner mig taskig som låter er vänta D: † alway stand tall and stay strong. Min ff The Battle of Love: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=21849 7 aug, 2012 12:42 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Superawesome som vanligt.
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 7 aug, 2012 12:49 |
|
Conflate
Elev |
7 aug, 2012 12:49 |
|
Bombarda
Elev |
sjunger: "halleluhjaa halleluhjaaa" jag är mållös ^^♥
Kärlek till alla! 7 aug, 2012 13:03 |
|
Lime
Elev |
7 aug, 2012 13:06 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen