50/50.(TMG)
Forum > Fanfiction > 50/50.(TMG)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tack
6 jul, 2012 21:43 |
|
Borttagen
|
Jättebra!
6 jul, 2012 21:45 |
|
Borttagen
|
Supermegaawesomebraduktigt!
6 jul, 2012 22:20 |
|
Borttagen
|
Nästa kapitel kommer om nån minut!
6 jul, 2012 22:32 |
|
Borttagen
|
^ Härligt!
6 jul, 2012 22:44 |
|
VattenBlå
Elev |
6 jul, 2012 22:56 |
|
Borttagen
|
Nu kommer det!
Distrikt 11 Wrackspurt stod och smågarva. Hon hade ingen aning om hur hon hamnat här, men glad var hon åt det. Eller?! Hon visste inte. Det skulle ju vara jäkligt kul att vinna det. Men hennes små syskon? Wrackspurt tog av sin hatt och börja vifta den fram och tillbaka. Det var en riktig varm dag idag, alla på torget hade solfjädrar, tidningar eller hattar som dom viftade med. Men gubben på scenen hade förståss stora, elektriska fläktar som surrade. Wrackspurt ville vinna det här, men det var hon inte ensam om! VattenBlå borde väl vara ledsen över sin familj, för att hon aldrig mer fick se dem, men det var hon inte. Eller jo, lite men den hon mest längtade efter sin trogne och älskade hund Dumlo som satt där hemma och väntade på att hon och familjen skulle komma tillbaka. Han skulle bli mycket ledsen när VattenBlå inte var med dem. ”Åh, vad jag saknar dig Dumlo” Distrikt 12 LunaLovegood1 var lite tillbakadragen i skolan, lite av dom tysta, men samtidigt populär. Alla ville vara med henne. Alla utom dom rikaste så klart, men dom var egna. Man kunde säga att LunaLovegood1 var lyckligt lottad. Ingen som stod nära henne hade dött på sistone, hennes familj var varken för rika eller för fattiga. Allt var perfekt…Tills nu, då hennes namn stått på lappen som tanten höll i. Hennes namn av flera tusen. Hon drog fingrarna i sitt orange färjade hår. Hon ville vinna det här! Corriiz kollade mot sin distriktkamrat, hon såg heller inte ut att ha modet uppe nu. Det hade nog ingen, utom 1,2 och 4 så klart. Dom drömmer varje natt och dag om att just deras namn ska stå på lappen, lappen som kan avgöra någons liv. Corriiz ryser så fort hon tänker på dem. Äckliga och motbjudande. ”Usch, dom borde inte få delta”. Men så tänker inte vår kära president. 6 jul, 2012 23:07
Detta inlägg ändrades senast 2012-07- 7 kl. 02:20
|
|
Borttagen
|
Ooooh, superbra! :3
6 jul, 2012 23:10 |
|
VattenBlå
Elev |
6 jul, 2012 23:11 |
|
Wrackspurt
Elev |
Ehehehe ^^ Super, Prima! ha, även om... Längtar till fortsättningen hur som helst
Don't worry, you are just as sane as I am. 6 jul, 2012 23:11 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen