Villket djur skulle du ta?
Forum > Harry Potter > Villket djur skulle du ta?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Erica
Elev |
9 aug, 2012 22:56 |
|
onlyoliviaa
Elev |
9 aug, 2012 23:20 |
|
Borttagen
|
Uggla
10 aug, 2012 06:48 |
|
Sara Weasley!
Elev |
10 aug, 2012 07:14 |
|
Sella
Elev |
Jag tror en uggla men en katt skulle med vara OK!
10 aug, 2012 08:19 |
|
emelieio5
Elev |
Jag hadde vilja haft en uggla för då haddde jag kunnat sckika brev till min familj där hemma.Det hadde varit bäst.
"The Moon Loved The Sun So Much He Died Everynight To Let Her Breath" 10 aug, 2012 11:44 |
|
Rawenclaw98
Elev |
Hippogriff! Det är så sjuukt söta. Och så skulle jag gärna vilja flyga på dom, vem vill inte det liksom!?!
................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
10 aug, 2012 14:07 |
|
Zaga
Elev |
En fenix fågel för dom sjunger så fint och knyter snarka band.
10 aug, 2012 14:17 |
|
Borttagen
|
Uggla
10 aug, 2012 14:39 |
|
Borttagen
|
Oj, jag kan inte välja mellan drake, hippogriff och en Fenixfågel... men eftersom ajg har ett knutet band mellan drakar och mig så skulle jag nog ta en drake även om ajg inte kan kontrollera den
10 aug, 2012 14:40 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen