Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!
Forum > Off Topic > Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av baramin: Vilket bussbolag är det som har hand om Uppsalatrafiken? UL :3 30 maj, 2012 22:20 |
|
baramin
Elev |
Skrivet av Borttagen: oki tack! Skrivet av baramin: Vilket bussbolag är det som har hand om Uppsalatrafiken? UL :3 she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 30 maj, 2012 22:22 |
|
Borttagen
|
Goda nyheter: Fick idag reda på att min kameran skickats från servicen nu och beräknas vara framme i morgon eller i övermorgon så vi kommer att göra en vlogg under mugglisträffen och så kommer det att fotograferas!
baramin: Varsegod! 30 maj, 2012 22:34 |
|
JosefinFini
Elev |
2 jun, 2012 18:20 |
|
Borttagen
|
si_tonks och MonsterCookie: GURLZ! We måste planera lite inför den femtonde, när vi ska träffas, var vi ska träffas osv. Tinychat i kväll?
2 jun, 2012 18:57 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Borttagen: si_tonks och MonsterCookie: GURLZ! We måste planera lite inför den femtonde, när vi ska träffas, var vi ska träffas osv. Tinychat i kväll? JA matilda hållr på o frågar siri om hon kan skapa en atm wolfstar deserved better. 2 jun, 2012 18:57 |
|
Optic
Elev |
JAG KOMMER!
2 jun, 2012 20:03 |
|
Ginny00
Elev |
2 jun, 2012 20:05 |
|
Optic
Elev |
JAG TROR DET? KOMMER DU??? 8DDDD 2 jun, 2012 20:05 |
|
Ginny00
Elev |
ANNARS SKULLE JAG INTE BEVAKA DENNA TRÅD 8DDDD 2 jun, 2012 20:07 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen