Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tycker ni om Hermione?

Forum > Harry Potter > Tycker ni om Hermione?

1 2 3 ... 20 21 22 ... 33 34 35
Användare Inlägg
Zalmandor
Elev

Avatar


hermoine borde vara i ravenclaw istället för griffindor.

JAG ÄR EN KNÄPP KNÄPPIS

16 jul, 2012 09:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Zalmandor:
hermoine borde vara i ravenclaw istället för griffindor.


Tycker du detta nu då?

16 jul, 2012 10:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:


Jag hatar henne inte, men inte direkt en av mina favorit chars!


Men man skall inte HATA dem som finns med i Harry Potter böckerna, samt även Filmerna.

Jag sa ju att jag INTE hatade henne...!

16 jul, 2012 10:03

elin-15
Elev

Avatar


absolut

16 jul, 2012 10:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av elin-15:
absolut


Vad bra du håller med mig nu då.

16 jul, 2012 10:18

elin-15
Elev

Avatar


helt oki men inte min favorit

16 jul, 2012 10:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av elin-15:
helt oki men inte min favorit


Är det inte din Favorit?

16 jul, 2012 10:23

elin-15
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av elin-15:
helt oki men inte min favorit


Är det inte din Favorit?


nej min favorit är snape

16 jul, 2012 10:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Självklart
Skrivet av elin-15:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av elin-15:
helt oki men inte min favorit


Är det inte din Favorit?


nej min favorit är snape


Jaha. Så du menar nu då???

16 jul, 2012 18:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Älskar Hermione


Ja detta var bra nu då, Tack för det svaret.

16 jul, 2012 19:06

1 2 3 ... 20 21 22 ... 33 34 35

Forum > Harry Potter > Tycker ni om Hermione?

Du får inte svara på den här tråden.