Tycker ni om Hermione?
Forum > Harry Potter > Tycker ni om Hermione?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Zalmandor
Elev |
hermoine borde vara i ravenclaw istället för griffindor.
JAG ÄR EN KNÄPP KNÄPPIS 16 jul, 2012 09:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Zalmandor: hermoine borde vara i ravenclaw istället för griffindor. Tycker du detta nu då? 16 jul, 2012 10:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag hatar henne inte, men inte direkt en av mina favorit chars! Men man skall inte HATA dem som finns med i Harry Potter böckerna, samt även Filmerna. Jag sa ju att jag INTE hatade henne...! 16 jul, 2012 10:03 |
|
elin-15
Elev |
absolut
16 jul, 2012 10:04 |
|
Borttagen
|
16 jul, 2012 10:18 |
|
elin-15
Elev |
helt oki men inte min favorit
16 jul, 2012 10:21 |
|
Borttagen
|
16 jul, 2012 10:23 |
|
elin-15
Elev |
nej min favorit är snape 16 jul, 2012 10:26 |
|
Borttagen
|
16 jul, 2012 18:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Älskar Hermione Ja detta var bra nu då, Tack för det svaret. 16 jul, 2012 19:06 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen