Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The crash of life [SV]

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

1 2 3 ... 20 21 22 ... 92 93 94
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Tonks_xD:
Skrivet av Borttagen:
Oh shit! Hur kan du få till det så JÄVLA AWZOME?

Ja, precis! xD Perfekt att komma hem, trött och ännu mera trött, och läsa ett nytt kapitel! SÅ AWESOME Tycker så synd om Ginny ♥

Föresten, en dålig sak. Jag är inte hemma den 19:onde D: Är på körläger. Men jag lovar att gratta dig när jag kommer tillbaka den 20:onde!! (det kan bli den 21:a för jag kommer hem rätt sent)

Tillbringar du ditt liv på läger, girl? O____O
Kollon Johanna varit på i sitt liv: 3
Läger: 0

Men du förstår väl att du måste ställa in lägret för att säga grattis till mig?

10 jun, 2012 16:52

Tonks_xD
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Tonks_xD:
Skrivet av Borttagen:
Oh shit! Hur kan du få till det så JÄVLA AWZOME?

Ja, precis! xD Perfekt att komma hem, trött och ännu mera trött, och läsa ett nytt kapitel! SÅ AWESOME Tycker så synd om Ginny ♥

Föresten, en dålig sak. Jag är inte hemma den 19:onde D: Är på körläger. Men jag lovar att gratta dig när jag kommer tillbaka den 20:onde!! (det kan bli den 21:a för jag kommer hem rätt sent)

Tillbringar du ditt liv på läger, girl? O____O
Kollon Johanna varit på i sitt liv: 3
Läger: 0

Men du förstår väl att du måste ställa in lägret för att säga grattis till mig?


Haha, ska bara på två läger i år faktiskt. Två av mina andra kompisar ska på tre

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.perezhilton.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F11%2Ftumblr_mwssqid9tm1st1gd4o1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F61687f783855c7ae0c7dc69c1971e9a3%2Ftumblr_mwqyo0Q1B81srwm0lo1_500.gif

10 jun, 2012 17:07

Borttagen

Avatar


Jag kunde bara "skumläsa" efter som att jag sitter i bilen och batteriet till datorn håller på ta slut, men AWESOME!

10 jun, 2012 17:27

HannaPanna
Elev

Avatar


Wow... Det där var... HELT JÄKLA FANTASTISKT!!♥♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia4.giphy.com%2Fmedia%2FEXmLHydTBn7gc%2Fgiphy.gif

10 jun, 2012 17:28

amanda1104
Elev

Avatar


SÅ HIMLA BRA SKRIVET!!!! Hoppas att Harry vaknar om 10 minuter istället för 10 år...

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

10 jun, 2012 17:29

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av amanda1104:
SÅ HIMLA BRA SKRIVET!!!! Hoppas att Harry vaknar om 10 minuter istället för 10 år...

Hihihihi, det är du nog inte ensam om att hoppas om du tänker på Ginny.

TACK så hemskt mycket, alla ♥

10 jun, 2012 18:03

HannaPanna
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av amanda1104:
SÅ HIMLA BRA SKRIVET!!!! Hoppas att Harry vaknar om 10 minuter istället för 10 år...

Hihihihi, det är du nog inte ensam om att hoppas om du tänker på Ginny.

TACK så hemskt mycket, alla ♥

Haha, jag hoppas 10 sekunder xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia4.giphy.com%2Fmedia%2FEXmLHydTBn7gc%2Fgiphy.gif

10 jun, 2012 18:04

amanda1104
Elev

Avatar


Skrivet av HannaPanna:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av amanda1104:
SÅ HIMLA BRA SKRIVET!!!! Hoppas att Harry vaknar om 10 minuter istället för 10 år...

Hihihihi, det är du nog inte ensam om att hoppas om du tänker på Ginny.

TACK så hemskt mycket, alla ♥

Haha, jag hoppas 10 sekunder xD
"HARRY VAKNA DIN FRU OCH OFÖDDA BARN BEHÖVER DIG" *Skriker i örat på honom*
"Vaa?" *säger en nyvaken Harry och sätter sig upp* Händer det Ginny00?

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

10 jun, 2012 18:07

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av amanda1104:
Skrivet av HannaPanna:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av amanda1104:
SÅ HIMLA BRA SKRIVET!!!! Hoppas att Harry vaknar om 10 minuter istället för 10 år...

Hihihihi, det är du nog inte ensam om att hoppas om du tänker på Ginny.

TACK så hemskt mycket, alla ♥

Haha, jag hoppas 10 sekunder xD
"HARRY VAKNA DIN FRU OCH OFÖDDA BARN BEHÖVER DIG" *Skriker i örat på honom*
"Vaa?" *säger en nyvaken Harry och sätter sig upp* Händer det Ginny00?

Hahaha, well, jag skulle föredra det så blir fanfictionen muntrare! xD Men det blir nog inte så.

10 jun, 2012 18:08

amanda1104
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av amanda1104:
Skrivet av HannaPanna:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av amanda1104:
SÅ HIMLA BRA SKRIVET!!!! Hoppas att Harry vaknar om 10 minuter istället för 10 år...

Hihihihi, det är du nog inte ensam om att hoppas om du tänker på Ginny.

TACK så hemskt mycket, alla ♥

Haha, jag hoppas 10 sekunder xD
"HARRY VAKNA DIN FRU OCH OFÖDDA BARN BEHÖVER DIG" *Skriker i örat på honom*
"Vaa?" *säger en nyvaken Harry och sätter sig upp* Händer det Ginny00?

Hahaha, well, jag skulle föredra det så blir fanfictionen muntrare! xD Men det blir nog inte så.
Aja du bestämmer Bara det inte tar 10 ÅR för honom att vakna Då dör jag.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

10 jun, 2012 18:10

1 2 3 ... 20 21 22 ... 92 93 94

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

Du får inte svara på den här tråden.