The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av Borttagen: Oh shit! Hur kan du få till det så JÄVLA AWZOME? Ja, precis! xD Perfekt att komma hem, trött och ännu mera trött, och läsa ett nytt kapitel! SÅ AWESOME Föresten, en dålig sak. Jag är inte hemma den 19:onde D: Är på körläger. Men jag lovar att gratta dig när jag kommer tillbaka den 20:onde!! (det kan bli den 21:a för jag kommer hem rätt sent) Tillbringar du ditt liv på läger, girl? O____O Kollon Johanna varit på i sitt liv: 3 Läger: 0 Men du förstår väl att du måste ställa in lägret för att säga grattis till mig? 10 jun, 2012 16:52 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av Borttagen: Oh shit! Hur kan du få till det så JÄVLA AWZOME? Ja, precis! xD Perfekt att komma hem, trött och ännu mera trött, och läsa ett nytt kapitel! SÅ AWESOME Föresten, en dålig sak. Jag är inte hemma den 19:onde D: Är på körläger. Men jag lovar att gratta dig när jag kommer tillbaka den 20:onde!! (det kan bli den 21:a för jag kommer hem rätt sent) Tillbringar du ditt liv på läger, girl? O____O Kollon Johanna varit på i sitt liv: 3 Läger: 0 Men du förstår väl att du måste ställa in lägret för att säga grattis till mig? Haha, ska bara på två läger i år faktiskt. Två av mina andra kompisar ska på tre ![]()
10 jun, 2012 17:07 |
|
Borttagen
|
Jag kunde bara "skumläsa" efter som att jag sitter i bilen och batteriet till datorn håller på ta slut, men AWESOME!
10 jun, 2012 17:27 |
|
HannaPanna
Elev |
10 jun, 2012 17:28 |
|
amanda1104
Elev |
SÅ HIMLA BRA SKRIVET!!!! Hoppas att Harry vaknar om 10 minuter istället för 10 år...
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 10 jun, 2012 17:29 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av amanda1104: SÅ HIMLA BRA SKRIVET!!!! Hoppas att Harry vaknar om 10 minuter istället för 10 år... Hihihihi, det är du nog inte ensam om att hoppas om du tänker på Ginny. TACK så hemskt mycket, alla ♥ 10 jun, 2012 18:03 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av amanda1104: SÅ HIMLA BRA SKRIVET!!!! Hoppas att Harry vaknar om 10 minuter istället för 10 år... Hihihihi, det är du nog inte ensam om att hoppas om du tänker på Ginny. TACK så hemskt mycket, alla ♥ Haha, jag hoppas 10 sekunder xD
10 jun, 2012 18:04 |
|
amanda1104
Elev |
Skrivet av HannaPanna: "HARRY VAKNA DIN FRU OCH OFÖDDA BARN BEHÖVER DIG" *Skriker i örat på honom*Skrivet av Ginny00: Skrivet av amanda1104: SÅ HIMLA BRA SKRIVET!!!! Hoppas att Harry vaknar om 10 minuter istället för 10 år... Hihihihi, det är du nog inte ensam om att hoppas om du tänker på Ginny. TACK så hemskt mycket, alla ♥ Haha, jag hoppas 10 sekunder xD "Vaa?" *säger en nyvaken Harry och sätter sig upp* Händer det Ginny00? Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 10 jun, 2012 18:07 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av amanda1104: Skrivet av HannaPanna: "HARRY VAKNA DIN FRU OCH OFÖDDA BARN BEHÖVER DIG" *Skriker i örat på honom*Skrivet av Ginny00: Skrivet av amanda1104: SÅ HIMLA BRA SKRIVET!!!! Hoppas att Harry vaknar om 10 minuter istället för 10 år... Hihihihi, det är du nog inte ensam om att hoppas om du tänker på Ginny. TACK så hemskt mycket, alla ♥ Haha, jag hoppas 10 sekunder xD "Vaa?" *säger en nyvaken Harry och sätter sig upp* Händer det Ginny00? Hahaha, well, jag skulle föredra det så blir fanfictionen muntrare! xD Men det blir nog inte så. 10 jun, 2012 18:08 |
|
amanda1104
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av amanda1104: Skrivet av HannaPanna: "HARRY VAKNA DIN FRU OCH OFÖDDA BARN BEHÖVER DIG" *Skriker i örat på honom*Skrivet av Ginny00: Skrivet av amanda1104: SÅ HIMLA BRA SKRIVET!!!! Hoppas att Harry vaknar om 10 minuter istället för 10 år... Hihihihi, det är du nog inte ensam om att hoppas om du tänker på Ginny. TACK så hemskt mycket, alla ♥ Haha, jag hoppas 10 sekunder xD "Vaa?" *säger en nyvaken Harry och sätter sig upp* Händer det Ginny00? Hahaha, well, jag skulle föredra det så blir fanfictionen muntrare! xD Men det blir nog inte så. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 10 jun, 2012 18:10 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen