Jag saknar - tråden!
Forum > Off Topic > Jag saknar - tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Man tackar så ödmjukast, finaste flickvännen ♥Finaste personen, the Lovely to my Mary, bästaste flickvännen, vackraste människan Katla. DARLING I MISS U ♏︎ 3 aug, 2012 23:48 |
|
lumos1
Elev |
5 aug, 2012 17:15 |
|
MoonlightDreams
Elev |
5 aug, 2012 19:25 |
|
Borttagen
|
Yesbox C: I'll find you..! 5 aug, 2012 19:28 |
|
hyperion
Elev |
5 aug, 2012 19:39 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Celest Gaunt, Luna.Lovegood och Narcissa Lestrange:
Det är dåligt för hälsan att träffa underbara mugglisar IRL ~MY TUMBLR~ 5 aug, 2012 23:20 |
|
Flumm
Elev |
6 aug, 2012 00:48 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Victoire Weasly: Men jag kommer ju snart! Nio dagar!
6 aug, 2012 09:15 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Victoire Weasly - Har en känsla av att jag sitter fast här i mitt hörn och ruttnar... Fast det vore ju inte fel med en sista minuten! Saknar dig också!
6 aug, 2012 10:21 |
|
Maharajah
Elev |
Jag saknar alla från Quidditch SM. ♥
6 aug, 2012 10:22 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen