gillar ni någon ond?
Forum > Harry Potter > gillar ni någon ond?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dumbledore!<3
Elev |
gillar inte nån ond
Dumbledore forever!♥ 26 jul, 2012 12:52 |
|
Tamburlaine
Elev |
Narcissa: att en mamma kan älska sin son så mycket :'
Lucius (i filmerna) : how can your hair be so shiny and soft?! Grindelwald: Ung, ambitiös, het. Need I say more?
26 jul, 2012 13:05
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-26 kl. 13:10
|
|
Solkatten
Elev |
Bellatrix
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 jul, 2012 13:07 |
|
Nessie00
Elev |
Bellatrix! Hon är läskig och elak, men så cool!
EXTERMINATE!!! 26 jul, 2012 16:04 |
|
Borttagen
|
Draco, Lucius, Bellatrix,
26 jul, 2012 16:05 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Fenrir Greyback.
Men då är frågan vem är ond? De "onda" tycker säkert att de gör rätt, och att de som motarbetar dem är ond. Allt är en fråga om hur man ser det. I would have died! I would have died rather than betray my friends 26 jul, 2012 16:38 |
|
Cailine
Elev |
Min älskade Lucius. Finns ingen vackrare människa.
Fast jag ser honom inte som ond, jag ser Harry osv som onda. ![]() ![]() ![]()
26 jul, 2012 17:19 |
|
Borttagen
|
Draco
26 jul, 2012 17:43 |
|
Borttagen
|
Well, eftersom Voldemort är min favoritkaraktär så antar jag att jag gillar honom. Sedan är Fenrir och Lucius även högt uppsatta, även om jag inte gillar att Lucius fegar ur i sista boken.
26 jul, 2012 19:51 |
|
Borttagen
|
Professor Quirell
26 jul, 2012 22:33 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen