Officiell "Vad äter du på?"
Forum > Off Topic > Officiell "Vad äter du på?"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Tuggar tuggummi i väntan på att en kompis ska svara mig, så att vi kan dra in till staden och köpa lyxshake >:
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 30 jan, 2011 13:35 |
|
Oskan
Elev |
Det där låter gott!
Förresten, finns det städer där uppe i norr? "May the force be equal to mass times acceleration" 30 jan, 2011 14:24 |
|
soratanaka
Elev |
@Oskan; Now you're being childish.. >:
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 30 jan, 2011 14:25 |
|
AvadaKedavra
Elev |
Mmmm Apelsin
Don't worry. You're just as sane as I am. 30 jan, 2011 14:34 |
|
soratanaka
Elev |
Apelsin in our <hearts3 Men nu ska jag göra mig i ordning och dra in till stan för att köpa det jag dricker på min bild!
<- Den bilden ;D "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 30 jan, 2011 14:35 |
|
mitchan
Lärare |
30 jan, 2011 15:34 |
|
LillaEken
Elev |
halstabletter
30 jan, 2011 15:36 |
|
KlaraLovegood
Elev |
Nu tuggar jag tuggummi.
För ett För ett rationellt sinne är döden när allt kommer omkring, ingenting annat än nästa stora äventyr. 30 jan, 2011 16:17 |
|
mitchan
Lärare |
30 jan, 2011 17:07 |
|
soratanaka
Elev |
FFFFFFFFFUUUCK DERAS GLASSMASKIN VAR TRASIG </3
Fick köpa en vanlig milkshake. Atm? Jag äter en chokladkaka haha ~ "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 30 jan, 2011 18:41 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen