Memories Of Bellatrix Lestrange (SV)
Forum > Fanfiction > Memories Of Bellatrix Lestrange (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av onlyoliviaa: Skrivet av Borttagen: Bra, dock så ligger Salem i USA. Haha vet det (finns faktiskt en bok (rätt gammal) som heter salemhäxorna Men gud vad lycklig jag blir när jag går in här och det har kommit TVÅ OCH EN HALV ny sida på ett dygn Det finns faktiskt en kommun i Sverige som heter Salem! 21 feb, 2012 18:20 |
|
Borttagen
|
^Haha, ofta? :o
21 feb, 2012 18:21 |
|
Professor McGonagall
Elev |
Finns det?
var ligger den? Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 21 feb, 2012 18:46 |
|
Borttagen
|
Haha, japp! Den ligger bredvid Botkyrka (kommunen jag bor i)! ;P
21 feb, 2012 19:03 |
|
Professor McGonagall
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha, japp! Den ligger bredvid Botkyrka (kommunen jag bor i)! ;P ok Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 21 feb, 2012 19:20 |
|
onlyoliviaa
Elev |
21 feb, 2012 21:03 |
|
AlexZz
Elev |
21 feb, 2012 21:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlexZz: Varning spoiler för OT: Spoiler: Tryck här för att visa! Jag älskar den här FF:en! Det har jag också undrat. o_o För en i min skola som heter Olivia är läskigt lik dig isf. :o Var tvungen att läsa lite på din profil, men hur kan du vara född 1999 och gå i 7:an? Har du hoppat över en klass? :< 22 feb, 2012 11:21 |
|
onlyoliviaa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Varning spoiler för OT: Spoiler: Tryck här för att visa! Jag älskar den här FF:en! Det har jag också undrat. o_o För en i min skola som heter Olivia är läskigt lik dig isf. :o Var tvungen att läsa lite på din profil, men hur kan du vara född 1999 och gå i 7:an? Har du hoppat över en klass? :< Ja det är jag på bilden och ja jag har hoppat över en klass ♥
22 feb, 2012 22:04 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av onlyoliviaa: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Varning spoiler för OT: Spoiler: Tryck här för att visa! Jag älskar den här FF:en! Det har jag också undrat. o_o För en i min skola som heter Olivia är läskigt lik dig isf. :o Var tvungen att läsa lite på din profil, men hur kan du vara född 1999 och gå i 7:an? Har du hoppat över en klass? :< Ja det är jag på bilden och ja jag har hoppat över en klass ♥ Kay :3 . .
22 feb, 2012 22:18 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen