Fina, underbara namn
Forum > Harry Potter > Fina, underbara namn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyWeasley1
Elev |
Hermione
Ginevra Hogwarts Lupin (Får mig att tänka på lupiner Nymphadora (Tänker på Nyponroser) Nagini Hedwig Thestral (engelskt uttal) Hippogriff (Hippig griff! Nejmen det låter roligt) Leviosa Ariana (Tänker på Mariana) Slytherin Ravenclaw Bellatrix Narcissa (Coolt!) Det var nog alla. 26 jan, 2013 20:30 |
|
Borttagen
|
Bellatrix, Remus, Sirius, Severus och Nymphadora. Och ja, håller med dig, sjukt fina namn. Älskar efternamnen också!
26 jan, 2013 20:35 |
|
Desiree
Elev |
Severus är mitt favoritnamn, låter så fint och bra när man säger det
Ariana Lilly Neville Nagini Kendra <--- typ asfiiiint Som sagt. JK var väldigt påhittig när hon satte namnen på kartan rent ut sagt. Helt fantastiskt hur hon kan få den inspirationen att hitta så fina och häftiga namn
26 jan, 2013 20:40 |
|
Zendaya
Elev |
Draco. Jag älskar att säga det. Liksom Draccccco. ♥
26 jan, 2013 21:33 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
Belatrix Lestrange är ju väldigt vackert, särskilt om man uttalar det på franska. Och så älskar jag Draco, Hermione, Firenze m.m
26 jan, 2013 23:01 |
|
PureSlytherin
Elev |
Severus
Salazar Slytherin Nymphadora (tycker inte alls att det är fult, som Tonks tycker) Luna Xenophilius (älskar framförallt hur det ser ut när man skriver det) Bellatrix
26 jan, 2013 23:49 |
|
SpellBlood
Elev |
Aberforth, Ollivander, Narcissa, Grawp, Rubeus, Remus, Olympe, Armando, Flitwick, Minerva, Pomona, Severus, Lovegood, Tom, Luna, Padma, Nagini, Fawkes, Aragog, Andromeda, Lily, Wood, Hedwig
(skulle kunna fortsätta i evigheter) 26 jan, 2013 23:55 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Alla namn är fina♥
"Hm, you must be a Weasley" 27 jan, 2013 09:33 |
|
Borttagen
|
Jag tycker dock verkligen inte att Bellatrix är ett fint namn, isch! </3
27 jan, 2013 10:33 |
|
emmasagman
Elev |
luna, hermione, remus, neville tycker jag är fint
28 jan, 2013 09:01 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen