Passar Fred och George i 'långt' hår? (4:an)
Forum > Harry Potter > Passar Fred och George i 'långt' hår? (4:an)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Men jaaa!! De passade så sjukt bra i långt hår!! Dom va så himla söta och sjukt snygga i det
Tycker även att de flesta andra killar också va snyggare i långt hår Men jag tycker det är lite komiskt att typ ALLA hade långt hår SAMMA år, och året efter hade typ ALLA klippt sig XD Lite kul 30 jul, 2012 10:15 |
|
Borttagen
|
Nej
30 jul, 2012 13:38 |
|
Borttagen
|
Nej
30 jul, 2012 14:57 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
30 jul, 2012 15:08 |
|
Borttagen
|
Nej
30 jul, 2012 18:42 |
|
annawpotter
Elev |
30 jul, 2012 23:47 |
|
mingo
Elev |
va
31 jul, 2012 07:27 |
|
Borttagen
|
Nej
31 jul, 2012 08:50 |
|
MystiqueRed
Elev |
De är ju nästan snyggast i fyran!! Långt hår på killar är ju bland det bästa som finns!!
31 jul, 2012 08:53 |
|
Borttagen
|
Nej
31 jul, 2012 10:42 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen