Hermione's tvilling (SV)
Forum > Fanfiction > Hermione's tvilling (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mintygirl89
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tack för alla fina kommentarer, det värmer ♥ Mintygirl89: Känns skönt att vara tillbaka c: Men asså, hur tycker du att jag ska göra med det där med talstrecken? :> ♥ Använd talstrecken i den här storyn i alla fall. Sedan när du blir klar med denna fan fiction, kan du använda citattions-tecken. Det är mitt bästa tips. Läs gärna Tårar från himlen :D <3
23 sep, 2012 15:05 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
27 sep, 2012 17:13 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen