@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
kunde inte låta bli att köpa The prisma visions tarot deck. ooops.
10 aug, 2015 20:07 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: JAG HATAR ATT MAN SOM LÅNG PERSON INTE KAN HITTA LOLITA NÅNSTANS! FY FAN FÖR ATT VARA LÅNG! HUR FAN KAN DET VARA "IDEAL" ATT VARA LÅNG NÄR MAN INTE ENS KAN HITTA NÅGRA KLÄDER. Jag är så kort att jag för det mesta inte hittar byxor som passar, behöver alltid sy upp dem. Tröjor sen, alltid för stora. Så det är inte särskilt kul att vara kort heller, är inte ens jättekort. >> Jag har samma problem med jeans måste alltid sy upp. Det gäller att va lagom ;P Jag är lång och har långa armar och problemet att ärmarna jämt ska va för korta.. 10 aug, 2015 20:24 |
|
MizzNina
Elev |
Så trött, vill gå hem, orkar inte prata med fler främlingar idag...
Buhu, så synd det är om mig. (Men jag är seriöst trött...) "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 10 aug, 2015 20:25 |
|
Hedwig96
Elev |
En av mina bästa vänners skola börjar imorgon, skolan ligger i en annan stad ca 100km bort så hon kommer att bo där och snart flyttar jag till Mariehamn. Kommer säkert räcka jättelänge innan jag ser henne igen
10 aug, 2015 21:07 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Hedwig96: En av mina bästa vänners skola börjar imorgon, skolan ligger i en annan stad ca 100km bort så hon kommer att bo där och snart flyttar jag till Mariehamn. Kommer säkert räcka jättelänge innan jag ser henne igen aw, vad synd ![]()
10 aug, 2015 21:31 |
|
Frivolt
Elev |
Min arbetsterapi börjar imorgon :'D Äntligen lixom!!!
10 aug, 2015 21:34 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Hedwig96: En av mina bästa vänners skola börjar imorgon, skolan ligger i en annan stad ca 100km bort så hon kommer att bo där och snart flyttar jag till Mariehamn. Kommer säkert räcka jättelänge innan jag ser henne igen aw, vad synd Jamen du har ju helt rätt 10 aug, 2015 21:36 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Hedwig96: En av mina bästa vänners skola börjar imorgon, skolan ligger i en annan stad ca 100km bort så hon kommer att bo där och snart flyttar jag till Mariehamn. Kommer säkert räcka jättelänge innan jag ser henne igen aw, vad synd Jamen du har ju helt rätt Det är ju inte riktigt samma sak som att ses irl men som du säger, det är ju nått ![]()
10 aug, 2015 21:49 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Hedwig96: En av mina bästa vänners skola börjar imorgon, skolan ligger i en annan stad ca 100km bort så hon kommer att bo där och snart flyttar jag till Mariehamn. Kommer säkert räcka jättelänge innan jag ser henne igen aw, vad synd Jamen du har ju helt rätt Det är ju inte riktigt samma sak som att ses irl men som du säger, det är ju nått Ja precis, sen kan man ju ta nån helg och åka över havet och hälsa på också när man har tid 10 aug, 2015 21:54 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Hedwig96: En av mina bästa vänners skola börjar imorgon, skolan ligger i en annan stad ca 100km bort så hon kommer att bo där och snart flyttar jag till Mariehamn. Kommer säkert räcka jättelänge innan jag ser henne igen aw, vad synd Jamen du har ju helt rätt Det är ju inte riktigt samma sak som att ses irl men som du säger, det är ju nått Ja precis, sen kan man ju ta nån helg och åka över havet och hälsa på också när man har tid Absolut kan man det ![]()
10 aug, 2015 22:02 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen