@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DarkBells
Elev |
10 aug, 2015 14:43 |
|
Fellrendión
Elev |
10 aug, 2015 15:01 |
|
Borttagen
|
Så igår fick jag svaret om att jag får börja Cosplaya och min första kommer vara en HP figur (har svarta jeans och en svart kjol) sitter nu och kollar på skjortor och om jag an hitta en bra slips på H&M's hemsida...
Min nästa blir nog Doctorn (11) för att jag har hittat kläder (accesoarer) som 'kan' passa... 10 aug, 2015 15:14 |
|
Borttagen
|
Alltså, det finns så sjukt fina tarotlekar/oraclelekar att man sitter och dreglar när man kollar på dem. Vill ha dem alla. Dessa är lätt mina favoriter och jag kommer definitiv köpa dem alla när jag har tid/lust. Måste dock lära känna min andra lek jag redan har först kanske. Heh
"A work in progress". Så himla vacker, kommer lätt hamna i min shopping lista när hen har ritat klart och börjar sälja kopior. https://www.behance.net/gallery/23729989/Tarot-Cards ![]() Fängslande: The prisma visions tarot deck http://prismavisionstarot.com/products/the-prisma-visions-tarot-deck ![]() The wild unknown http://www.thewildunknown.com/collections/all/products/tarot-deck ![]() The alchemist's oracle - Connected & Free http://www.innerhue.bigcartel.com/product/connected-free-the-alchemist-s-oracle ![]() 10 aug, 2015 15:56 |
|
Fellrendión
Elev |
10 aug, 2015 16:51 |
|
Frivolt
Elev |
10 aug, 2015 16:52 |
|
Fellrendión
Elev |
JAG HATAR ATT MAN SOM LÅNG PERSON INTE KAN HITTA LOLITA NÅNSTANS! FY FAN FÖR ATT VARA LÅNG! HUR FAN KAN DET VARA "IDEAL" ATT VARA LÅNG NÄR MAN INTE ENS KAN HITTA NÅGRA KLÄDER.
10 aug, 2015 17:33 |
|
Borttagen
|
10 aug, 2015 18:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: JAG HATAR ATT MAN SOM LÅNG PERSON INTE KAN HITTA LOLITA NÅNSTANS! FY FAN FÖR ATT VARA LÅNG! HUR FAN KAN DET VARA "IDEAL" ATT VARA LÅNG NÄR MAN INTE ENS KAN HITTA NÅGRA KLÄDER. Jag är så kort att jag för det mesta inte hittar byxor som passar, behöver alltid sy upp dem. Tröjor sen, alltid för stora. Så det är inte särskilt kul att vara kort heller, är inte ens jättekort. >> 10 aug, 2015 19:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: JAG HATAR ATT MAN SOM LÅNG PERSON INTE KAN HITTA LOLITA NÅNSTANS! FY FAN FÖR ATT VARA LÅNG! HUR FAN KAN DET VARA "IDEAL" ATT VARA LÅNG NÄR MAN INTE ENS KAN HITTA NÅGRA KLÄDER. Jag är så kort att jag för det mesta inte hittar byxor som passar, behöver alltid sy upp dem. Tröjor sen, alltid för stora. Så det är inte särskilt kul att vara kort heller, är inte ens jättekort. >> Jag har samma problem med jeans måste alltid sy upp. 10 aug, 2015 19:16 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen