@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Har någon sett filmen Kill your darlings? jag! Jag också! 9 aug, 2015 22:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Har någon sett filmen Kill your darlings? jag! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Har någon sett filmen Kill your darlings? jag! Jag också! Vad tyckte ni? 9 aug, 2015 22:48 |
|
Borttagen
|
kelpie jag gillade den! inte det bästa jag sett men den var bra.
9 aug, 2015 22:50 |
|
Borttagen
|
Kelpie Helt okej, men jag såg den så himla sent så jag var väldigt trött efter halva filmen så jag kommer inte ens ihåg slutet. xD
9 aug, 2015 23:16 |
|
Hedwig96
Elev |
3 arbetsdagar kvar, längtar så tills det är slut
9 aug, 2015 23:35 |
|
Borttagen
|
Those moments när du ligger i sängen och gråter åt det sista i Photograph - Ed Sheeran o klockan är 00:13
10 aug, 2015 00:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Har någon sett filmen Kill your darlings? 3 GÅNGER!! XD och jag lär se den igen O_o 10 aug, 2015 00:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Har någon sett filmen Kill your darlings? 3 GÅNGER!! XD och jag lär se den igen O_o Jag måste nog se den igen! Den var underlig, men bra! 10 aug, 2015 00:28 |
|
Frivolt
Elev |
Ska fika på stan imorgon, med en vän jag inte träffat på jaa...ungefär 5 år ;O vi gick på samma folkhögskola och jag har inte träffat henne sen vi gick ut 2010!
Gash - har knappt träffat nån från mig klass...faktiskt ingen alls om jag tänker efter ;O 10 aug, 2015 00:40 |
|
DarkBells
Elev |
10 aug, 2015 09:41 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen