@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
Skulle vakna tidigt idag för att fara och köpa ny mobil, hade dock inte räknat med att vakna innan 06
9 aug, 2015 07:54 |
|
Ginny00
Elev |
9 aug, 2015 10:07 |
|
Borttagen
|
vill någon komma på ett bra instagramnamn?
btw igår sa någon att jag hade fina kläder när jag var på väg hem. det var trevligt 9 aug, 2015 11:40 |
|
Frivolt
Elev |
Hemmaaaaa!!
Äntligen slipper jag surfa på mobilen och kan se på youtube ♥ 9 aug, 2015 13:21 |
|
Solkatten
Elev |
Läser Halvblodsprinsen och de håller på med transferering och Harry lyckade klara det en gång på lektionerna men han har ju faktiskt lyckats med det en gång förut också han var mindre också. När han sprang ifrån Dudley och plötsligt hamnade på taket.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 aug, 2015 13:43 |
|
Lucy Lannister
Elev |
Alltså jag är hungrig, men inte hungrig på det sättet...
Jag är sugen på kakor men jag har tagit så många redan och jag kan inte sluta tänka på fetma och diabetes och sånt _________________________________________________ ![]()
9 aug, 2015 13:53 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Solkatten: Läser Halvblodsprinsen och de håller på med transferering och Harry lyckade klara det en gång på lektionerna men han har ju faktiskt lyckats med det en gång förut också han var mindre också. När han sprang ifrån Dudley och plötsligt hamnade på taket. Det måste ju inte syfta på att han teleporterade sig. Det kan ju handla om att han svävade upp dit också.
9 aug, 2015 13:56 |
|
Frivolt
Elev |
Kan inte bestämma mig för om jag ska dansa i höst eller inte...Är ju kul men samtidigt så har min ångest och framförallt panikångest blivit värre så vettefan om jag skulle klara av det, och framförallt nu när det är ny lärare och allt!
Jag vet inte D: typ bosätta mig på en sjukhussäng i kulverterna på sjukhuset! Hade varit mysigt! 9 aug, 2015 13:59 |
|
Chaemy
Elev |
9 aug, 2015 14:00 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag till havet och bada! 5:e gången bara denna veckan! Älskar livet just nu!
9 aug, 2015 15:12 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen