Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20990 20991 20992 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Behöver hjälp med en grej. Råkade spilla lite på musplattan men så när jag hade torkat av den så laggade musen lite och ibland när jag rörde den zoomades ikonerna på skrivbordet så de blev lite större. Hur får jag de till normalstorlek igen??

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

8 aug, 2015 22:27

Borttagen

Avatar


nu ska jag vara ensam hemma tills klockan tre. på vilket sätt ska jag dra nytta av denna ensam-hemma natt???? kanske går ut på nattlänk 8D

8 aug, 2015 23:19

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
nu ska jag vara ensam hemma tills klockan tre. på vilket sätt ska jag dra nytta av denna ensam-hemma natt???? kanske går ut på nattlänk 8D

Är också hemma själv just nu. Har varit det sedan runt sju på kvällen. Men mamma & pappa borde komma hem snart. De är hos farmor.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

8 aug, 2015 23:25

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
nu ska jag vara ensam hemma tills klockan tre. på vilket sätt ska jag dra nytta av denna ensam-hemma natt???? kanske går ut på nattlänk 8D

Är också hemma själv just nu. Har varit det sedan runt sju på kvällen. Men mamma & pappa borde komma hem snart. De är hos farmor.

Får jag joina er klubb? Har varit ensam sen 7 jag med typ!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

8 aug, 2015 23:39

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
nu ska jag vara ensam hemma tills klockan tre. på vilket sätt ska jag dra nytta av denna ensam-hemma natt???? kanske går ut på nattlänk 8D

Är också hemma själv just nu. Har varit det sedan runt sju på kvällen. Men mamma & pappa borde komma hem snart. De är hos farmor.

Får jag joina er klubb? Har varit ensam sen 7 jag med typ!

Då går jag ur klubben då! xD De kom hem nu.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

8 aug, 2015 23:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
nu ska jag vara ensam hemma tills klockan tre. på vilket sätt ska jag dra nytta av denna ensam-hemma natt???? kanske går ut på nattlänk 8D

Är också hemma själv just nu. Har varit det sedan runt sju på kvällen. Men mamma & pappa borde komma hem snart. De är hos farmor.

Får jag joina er klubb? Har varit ensam sen 7 jag med typ!

yeeeey ensam hemma klubben! xD

8 aug, 2015 23:51

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
nu ska jag vara ensam hemma tills klockan tre. på vilket sätt ska jag dra nytta av denna ensam-hemma natt???? kanske går ut på nattlänk 8D

Är också hemma själv just nu. Har varit det sedan runt sju på kvällen. Men mamma & pappa borde komma hem snart. De är hos farmor.

Får jag joina er klubb? Har varit ensam sen 7 jag med typ!

yeeeey ensam hemma klubben! xD

Tydligen får bara två vara med i taget enligt den nya policyn? :p
MEN NU FÅR VI KLUBBEN ATT ÖVERLEVA! LÅS ALLA DÖRRAR OCH BYT UT LÅSEN! Ensam forever! xD (nej så hemskt)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

9 aug, 2015 00:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
nu ska jag vara ensam hemma tills klockan tre. på vilket sätt ska jag dra nytta av denna ensam-hemma natt???? kanske går ut på nattlänk 8D

Är också hemma själv just nu. Har varit det sedan runt sju på kvällen. Men mamma & pappa borde komma hem snart. De är hos farmor.

Får jag joina er klubb? Har varit ensam sen 7 jag med typ!

yeeeey ensam hemma klubben! xD

Tydligen får bara två vara med i taget enligt den nya policyn? :p
MEN NU FÅR VI KLUBBEN ATT ÖVERLEVA! LÅS ALLA DÖRRAR OCH BYT UT LÅSEN! Ensam forever! xD (nej så hemskt)

hahahah xD

9 aug, 2015 00:08

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:



Tydligen är det internationella kattdagen idag. :3

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

9 aug, 2015 00:08

Luna Chang
Elev

Avatar


Hitta en youtuber som bara pratar om böcker och alltså, that's what I strive to become

Hej

9 aug, 2015 00:17

1 2 3 ... 20990 20991 20992 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.