@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: Skrivet av Fellrendión: ok tack för att du förklarade Skrivet av Lucy och Rose: Skrivet av Fellrendión: så är man född som kvinna och känner sig som kvinna hela livet så kan man kalla sig för en ciskvinna? Skrivet av Lucy och Rose: Kan nån förklara för mig vad det innebär att vara cis-kvinna? Är det att man uppfattas vara kvinna och är kvinna eller va? [Skriver inte för att trigga någon, är genuint undrande] Blev du tilldelad kvinna vid födseln och känner dig som en kvinna så är du en ciskvinna. Japp! No problem! ^^ ___ Hallå, alla!! Det är vår plikt som mugglisfolk att visa vårt stöd. Skriv här något fint till Ellociraptor: https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=44336
8 aug, 2015 00:14 |
|
Borttagen
|
Det blixtrar och spöregnar!!!!!!!!!!!! IIIIH
8 aug, 2015 05:06 |
|
Holytail
Elev |
8 aug, 2015 05:25 |
|
Borttagen
|
AAAAAAAAAAAAAAHHHHH NY EXPANSION TILL WOW
ILLIDAN KOMMER TILLBAKA ♥ ♥ OCH NY KLASS DEMON HUNTER ÄNTLIGEN WAAAAHHH HOW I'VE LONGED FOR THIS DAY SWEET SWEET JOY GAH ♥ ♥ och man kommer kunna ta sig till The Broken Isles och gah JAG DÖR HAPPINESS OVERLOAD ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ omg I was so not prepared ♥ NOT PREPARED! *dansar runt och utstöter glädjetjut* 8 aug, 2015 08:23 |
|
Hedwig96
Elev |
Första arbetsdagen på sista arbetsveckan. SISTA. ARBETSVE....orkar inte jobba meer
8 aug, 2015 08:31 |
|
Borttagen
|
sov knappt alls den här natten pga huvudvärk och illamående och förmodligen feber. mitt huvud gör ännu ont
sen så tänkte jag tydligen att det skulle vara en bra idé att vakna tidigt idag??? så nu kommer jag att vara tröttare än vanligt. plus släktkalas på eftermiddagen. kill me. 8 aug, 2015 09:03 |
|
Borttagen
|
Gaaaahhh!!!! Jag måste göra något men det jag vill får jag inte!!!!!!!!!!
8 aug, 2015 09:06 |
|
Borttagen
|
Vet inte vad jag vill göra idag. Det är Prideparad i Malmö men det känns jobbigt med massa folk och ljud just nu.
8 aug, 2015 09:54 |
|
Obliviate_
Elev |
haha . kisse hade en liten olycka o behövde duscha. Sen sitter hon där, genomblöt o nyduschad i hörnet i duschen, tittar mig rakt i ögonen och drar av ett högljutt MJAOU. Hon tog nog i från svansen på nivån av det :3
8 aug, 2015 11:16 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Nu har jag lappat mina trasiga jeans. Jag vet typ inte hur man lappar saker men det blev kanske rätt, jag vet inte, det sitter lappar på så jag antar att det blev helt ok : )
Och just när jag var klar rasade hatthyllan i golvet. Så nu har jag lagat mina trasiga jeans och satt upp en hatthylla.. 8 aug, 2015 12:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen