@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag måste se Harry Potter (på eng) för att öva, så jag sa
*Thanky you* 7 aug, 2015 21:47 |
|
Hedwig96
Elev |
Båda katterna kom just in och nu ligger de här i soffan, skulle vara jättemysigt om de inte vore för de där äckliga fästingarna de säkert kryllar av. Uhh
7 aug, 2015 22:00 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Hedwig96, nu kommer jag helt random men ändå: Har du märkt att du har 6000 foruminlägg nu?
7 aug, 2015 23:09 |
|
AlexZz
Elev |
7 aug, 2015 23:14 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av HuffiePuffie: Hedwig96, nu kommer jag helt random men ändå: Har du märkt att du har 6000 foruminlägg nu? Neeej 7 aug, 2015 23:16 |
|
Lucy och Rose
Elev |
Kan nån förklara för mig vad det innebär att vara cis-kvinna? Är det att man uppfattas vara kvinna och är kvinna eller va? [Skriver inte för att trigga någon, är genuint undrande]
7 aug, 2015 23:58 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: Kan nån förklara för mig vad det innebär att vara cis-kvinna? Är det att man uppfattas vara kvinna och är kvinna eller va? [Skriver inte för att trigga någon, är genuint undrande] Blev du tilldelad kvinna vid födseln och känner dig som en kvinna så är du en ciskvinna.
8 aug, 2015 00:01 |
|
Lucy och Rose
Elev |
Skrivet av Fellrendión: så är man född som kvinna och känner sig som kvinna hela livet så kan man kalla sig för en ciskvinna? Skrivet av Lucy och Rose: Kan nån förklara för mig vad det innebär att vara cis-kvinna? Är det att man uppfattas vara kvinna och är kvinna eller va? [Skriver inte för att trigga någon, är genuint undrande] Blev du tilldelad kvinna vid födseln och känner dig som en kvinna så är du en ciskvinna.
8 aug, 2015 00:06 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: Skrivet av Fellrendión: så är man född som kvinna och känner sig som kvinna hela livet så kan man kalla sig för en ciskvinna? Skrivet av Lucy och Rose: Kan nån förklara för mig vad det innebär att vara cis-kvinna? Är det att man uppfattas vara kvinna och är kvinna eller va? [Skriver inte för att trigga någon, är genuint undrande] Blev du tilldelad kvinna vid födseln och känner dig som en kvinna så är du en ciskvinna. Japp!
8 aug, 2015 00:09 |
|
Lucy och Rose
Elev |
Skrivet av Fellrendión: ok tack för att du förklarade Skrivet av Lucy och Rose: Skrivet av Fellrendión: så är man född som kvinna och känner sig som kvinna hela livet så kan man kalla sig för en ciskvinna? Skrivet av Lucy och Rose: Kan nån förklara för mig vad det innebär att vara cis-kvinna? Är det att man uppfattas vara kvinna och är kvinna eller va? [Skriver inte för att trigga någon, är genuint undrande] Blev du tilldelad kvinna vid födseln och känner dig som en kvinna så är du en ciskvinna. Japp!
8 aug, 2015 00:11 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen