@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: det var mycket drama hahahah. lycka till 1d fandomen xp Tack Dock ryktas det med att anledningen till att hon förlorat barnet är för att hon varit ute o festat och haft sig när hon varit gravid, plus att hon typ skyller på fansen att hon förlorat barnet xD Alltså.... Hejdå xD jag tänkte gräva ner mig i en grop igen xD ses om ett tag!! ja men klart att det är fansens fel att hon förlorade barnet! det låter ju fullkomligt rimligt! lol 6 aug, 2015 22:47 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: det var mycket drama hahahah. lycka till 1d fandomen xp Tack Dock ryktas det med att anledningen till att hon förlorat barnet är för att hon varit ute o festat och haft sig när hon varit gravid, plus att hon typ skyller på fansen att hon förlorat barnet xD Alltså.... Hejdå xD jag tänkte gräva ner mig i en grop igen xD ses om ett tag!! ja men klart att det är fansens fel att hon förlorade barnet! det låter ju fullkomligt rimligt! lol Eller hur!! iixom, vi e ju såååå taaskiga ;O xD LOL --------- Luna Chang Du kan skriva om en Hippogriffs dag, månen, en dröm, ett hus, en skolmatsal.^^ 6 aug, 2015 22:49 |
|
Luna Chang
Elev |
Frivolt Tack!
Måste säga att en Hippogriffs dag vore väldigt intressant att läsa om, men tror det blir en text om månen på något sätt Hej 6 aug, 2015 22:56 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Frivolt Tack! Måste säga att en Hippogriffs dag vore väldigt intressant att läsa om, men tror det blir en text om månen på något sätt Eller hur oh lycka till 6 aug, 2015 23:00 |
|
Holytail
Elev |
6 aug, 2015 23:02 |
|
Kintsugi
Prefekt |
aaaaaahhh jag har stött på en "ny" komiker som jag gillar. Trevor Noah, han är ju helt gudomligt bra!
That's racist (full show) ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 6 aug, 2015 23:20 |
|
Frivolt
Elev |
MTEL Jag måste bara säga att jag ÄLSKAR din profilbild ;O SÅ snygg!!!
6 aug, 2015 23:33 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Jag gillar inte One Direction värst mycket, men Frivolt's profilbild är extremt fin! Man blir glad varje gång haha
7 aug, 2015 00:00 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av HuffiePuffie: Jag gillar inte One Direction värst mycket, men Frivolt's profilbild är extremt fin! Man blir glad varje gång haha Hhaa taack du Men visst blir man? :'D Harry är så sööööt, lixom sötare än socker nästan :'D 7 aug, 2015 00:02 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av HuffiePuffie: Jag gillar inte One Direction värst mycket, men Frivolt's profilbild är extremt fin! Man blir glad varje gång haha Hhaa taack du Men visst blir man? :'D Harry är så sööööt, lixom sötare än socker nästan :'D Jaaaa 7 aug, 2015 00:03 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen