Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20981 20982 20983 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
det var mycket drama hahahah. lycka till 1d fandomen xp


Tack

Dock ryktas det med att anledningen till att hon förlorat barnet är för att hon varit ute o festat och haft sig när hon varit gravid, plus att hon typ skyller på fansen att hon förlorat barnet xD


Alltså....


Hejdå xD jag tänkte gräva ner mig i en grop igen xD ses om ett tag!!

ja men klart att det är fansens fel att hon förlorade barnet! det låter ju fullkomligt rimligt! lol

6 aug, 2015 22:47

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
det var mycket drama hahahah. lycka till 1d fandomen xp


Tack

Dock ryktas det med att anledningen till att hon förlorat barnet är för att hon varit ute o festat och haft sig när hon varit gravid, plus att hon typ skyller på fansen att hon förlorat barnet xD


Alltså....


Hejdå xD jag tänkte gräva ner mig i en grop igen xD ses om ett tag!!

ja men klart att det är fansens fel att hon förlorade barnet! det låter ju fullkomligt rimligt! lol


Eller hur!! iixom, vi e ju såååå taaskiga ;O xD

LOL

---------


Luna Chang Du kan skriva om en Hippogriffs dag, månen, en dröm, ett hus, en skolmatsal.^^

6 aug, 2015 22:49

Luna Chang
Elev

Avatar


Frivolt Tack!

Måste säga att en Hippogriffs dag vore väldigt intressant att läsa om, men tror det blir en text om månen på något sätt

Hej

6 aug, 2015 22:56

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Frivolt Tack!

Måste säga att en Hippogriffs dag vore väldigt intressant att läsa om, men tror det blir en text om månen på något sätt



Eller hur det hade varit spännande!!

oh lycka till

6 aug, 2015 23:00

Holytail
Elev

Avatar


LYSSNA PÅ EYES EIDE OPEN!!
Den är bäst!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F736x%2F99%2F30%2F53%2F993053600bbc0f6b4e1a19e3459ca0b9.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F40b89217530f2db59d2c40e9dfae3683%2Ftumblr_inline_o5qjmhWYTT1rmm4e0_500.gif

6 aug, 2015 23:02

Kintsugi
Prefekt

Avatar


aaaaaahhh jag har stött på en "ny" komiker som jag gillar. Trevor Noah, han är ju helt gudomligt bra!




That's racist (full show)

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

6 aug, 2015 23:20

Frivolt
Elev

Avatar


MTEL Jag måste bara säga att jag ÄLSKAR din profilbild ;O SÅ snygg!!!

6 aug, 2015 23:33

HuffiePuffie
Elev

Avatar


Jag gillar inte One Direction värst mycket, men Frivolt's profilbild är extremt fin! Man blir glad varje gång haha

7 aug, 2015 00:00

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av HuffiePuffie:
Jag gillar inte One Direction värst mycket, men Frivolt's profilbild är extremt fin! Man blir glad varje gång haha



Hhaa taack du
Men visst blir man? :'D Harry är så sööööt, lixom sötare än socker nästan :'D

7 aug, 2015 00:02

HuffiePuffie
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av HuffiePuffie:
Jag gillar inte One Direction värst mycket, men Frivolt's profilbild är extremt fin! Man blir glad varje gång haha



Hhaa taack du
Men visst blir man? :'D Harry är så sööööt, lixom sötare än socker nästan :'D


Jaaaa Din gif på Harry är inte så fel heller :'

7 aug, 2015 00:03

1 2 3 ... 20981 20982 20983 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.