Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20979 20980 20981 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Vildvittra
Elev

Avatar



"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

6 aug, 2015 18:01

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Hon är så himla söt :'D



Hon har fått folk att donera pengar till henne för att starta en "sångkarriär" som hon bara plötsligt avbröt och jag har för mig att hon inte gav tillbaka pengarna till dom som donerade även om hon inte använder dom rätt.

Sen så spelar hon efterbliven konstant ^^ Men det är bara min åsikt ^^


Oh ;O det va ju mindre bra!

Well, jag tycker hon är söt ^^ Hennes stil är så gullig ^^ Och i den här videon tyckte jag att hon va riktigt söt

6 aug, 2015 18:01

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Hade tänkt se Taken 2 ikväll som går på fyran, och ba tjoho! Men sen såg jag att POA går på elvan (tror jag).....äpasdmpwojfbaödifjg


D: whyyyyy? D: Kommer se POA, för jag älskar när HP-filmer går på tv!! så ska se den! Men lixom...why the same time? D:

buhu!!!

I-landsproblem!

När går POA och vilken kanal?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

6 aug, 2015 18:10

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Frivolt:
Hade tänkt se Taken 2 ikväll som går på fyran, och ba tjoho! Men sen såg jag att POA går på elvan (tror jag).....äpasdmpwojfbaödifjg


D: whyyyyy? D: Kommer se POA, för jag älskar när HP-filmer går på tv!! så ska se den! Men lixom...why the same time? D:

buhu!!!

I-landsproblem!

När går POA och vilken kanal?



21:00 på Kanal 11

6 aug, 2015 18:11

Borttagen

Avatar


update i mitt liv: min bror & tre barn befinner sig i mitt rum. de förstör currently min säng och låter för mycket och försöker se vad jag gör på min dator.
oh how i love life

update två i mitt liv: jag slängde precis ut dem och nu skriker de utanför min dörr istället
jag tror också att någon av dem är on the verge of tears
och att även min bror har fått nog och blivit arg på dem

6 aug, 2015 18:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Mugglis är i stort behov av fler i staff, enligt mig. Det blir för lite uppdatering annars. Är det bara jag som tycker att Mugglis dör mer och mer?

Ja, i maj tog de bort inaktiva medlemmar i staff, men de la inte till några nya.

6 aug, 2015 20:52

Frivolt
Elev

Avatar


Harry Potter och fången från Azkaban på kanal 11 nu

Nån mer än jag som ser den?

6 aug, 2015 21:10

Borttagen

Avatar


Oh shit-_- om en vecka har jag varit i skolan en dag och ha fått min nya klass. JAG VILL INTE ATT SOMMARLOVET SNA VA SLUUUT

6 aug, 2015 21:22

Solkatten
Elev

Avatar


Allting i 1D fandomen är helt fucked up. xDD Hahaha orkar verkligen inte omg. xDD Borde inte skratta för det mesta är sorgligt men herregud. Allting går bara FEL typ.

Frivolt: Jag har på den på tv:n så kollar lite då och då. ^^

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

6 aug, 2015 21:43

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Allting i 1D fandomen är helt fucked up. xDD Hahaha orkar verkligen inte omg. xDD Borde inte skratta för det mesta är sorgligt men herregud. Allting går bara FEL typ.

Frivolt: Jag har på den på tv:n så kollar lite då och då. ^^


Känner samma xD Sitter typ och skrattar för att det är så jäkla mkt drama och förvirring och ingen vet nånting och gud vet vad xD

woho

6 aug, 2015 21:47

1 2 3 ... 20979 20980 20981 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.