Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20978 20979 20980 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Sådärja! Min mobil tyckte det var dags att pensionera sig efter 2½ trogna år. (Det tyckte jag med, men jag önskar att jag fått välja tillfälle själv). Imorgon blir det till att ta sig ner på stan och köpa ny telefon.

6 aug, 2015 16:30

EmahS
Elev

Avatar


Kan inte sova...
Kl är 02:40 och jag är helt jäkla klarvaken

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

6 aug, 2015 16:41

Frivolt
Elev

Avatar


har köpt mjölk så kanske ska göra chaite-latte sen mwihiii ^^


Sen vill jag helst bara ha tisdag

6 aug, 2015 17:07

Fellrendión
Elev

Avatar


Mugglis är i stort behov av fler i staff, enligt mig. Det blir för lite uppdatering annars. Är det bara jag som tycker att Mugglis dör mer och mer?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

6 aug, 2015 17:21

Hedwig96
Elev

Avatar


Om 1 vecka börjar syskonens skola och jag får äntligen lite ledighet de sista 12 dagarna före min nya skola börjar

6 aug, 2015 17:22

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Mugglis är i stort behov av fler i staff, enligt mig. Det blir för lite uppdatering annars. Är det bara jag som tycker att Mugglis dör mer och mer?

Jag håller helt med dig här faktiskt!

Jag kommer ihåg sommaren 2012, det var den bästa tid jag har haft på mugglis, och då var mugglis aldrig dött och loggade du in på natten var det inte omöjligt att minst 20 pers var inloggade!

Sen vore det ju inte helt fel med lite nya uppdateringar heller

Hej

6 aug, 2015 17:23

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Mugglis är i stort behov av fler i staff, enligt mig. Det blir för lite uppdatering annars. Är det bara jag som tycker att Mugglis dör mer och mer?


Känner lite samma Eller alltså kanske nå fler som är mer aktiva? Jag vet inte hur det ser ut men jaa, jag håller nog med

Dock kan det ju va mkt för att det varit sommarlov/semester nu så många kan ju ha haft annat för sig men jaa...det skadar ju aldrig med fler

6 aug, 2015 17:24

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Fellrendión:
Mugglis är i stort behov av fler i staff, enligt mig. Det blir för lite uppdatering annars. Är det bara jag som tycker att Mugglis dör mer och mer?

Jag håller helt med dig här faktiskt!

Jag kommer ihåg sommaren 2012, det var den bästa tid jag har haft på mugglis, och då var mugglis aldrig dött och loggade du in på natten var det inte omöjligt att minst 20 pers var inloggade!

Sen vore det ju inte helt fel med lite nya uppdateringar heller

Ja! När man klagar på uppdateringen säger de bara "vi har annat att göra också"... liksom... ingen har begärt att allt ska göras av en person?! Allt skulle bara bli bättre med fler i staff! Jag vet flera som skulle vara väldigt lämpliga för det.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

6 aug, 2015 17:25

Frivolt
Elev

Avatar


Hon är så himla söt :'D


6 aug, 2015 17:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Hon är så himla söt :'D



Hon har fått folk att donera pengar till henne för att starta en "sångkarriär" som hon bara plötsligt avbröt och jag har för mig att hon inte gav tillbaka pengarna till dom som donerade även om hon inte använder dom rätt.

Sen så spelar hon efterbliven konstant ^^ Men det är bara min åsikt ^^

6 aug, 2015 17:59

1 2 3 ... 20978 20979 20980 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.