@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
http://www.funnyordie.com/videos/ea20db28f8/kristen-stewart-jesse-eisenberg-interview-each-other?_cc=__d___&_ccid=1ryxtl.nsnod9&short_id=9u05
Så fucking jävla bra! Att folk hatar Kristen Stewart är out of my mind! Hej 6 aug, 2015 12:16 |
|
Frivolt
Elev |
Hade tänkt se Taken 2 ikväll som går på fyran, och ba tjoho! Men sen såg jag att POA går på elvan (tror jag).....äpasdmpwojfbaödifjg
D: whyyyyy? D: Kommer se POA, för jag älskar när HP-filmer går på tv!! så ska se den! Men lixom...why the same time? D: buhu!!! I-landsproblem! 6 aug, 2015 13:31 |
|
Borttagen
|
Jag kollade vad det var för datum nyss och insåg att det bara är 11 dagar tills skolan börjar D: Jag vill inte ...
6 aug, 2015 13:32 |
|
Fellrendión
Elev |
6 aug, 2015 14:05 |
|
Borttagen
|
Tycker det är konstigt att hyenor är närmast släkt katter och rävar är närmast släkt hundar. Det borde vara tvärtom!
6 aug, 2015 14:32 |
|
Borttagen
|
Jag är lite ledsen för att allt är så rörigt och olika instruktioner från olika håll som är motsägelsefulla och jag har så dålig koll, sluuuutaaaa!!!
6 aug, 2015 15:38 |
|
Borttagen
|
Jag måste städa mitt rum men jag orkar verkligen inte euwww
men idk gäster kommer fem och då måste jag ha städat men jag vill inte vi ska väl inte äta i mitt rum heller : (((((( 6 aug, 2015 15:49 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Borttagen: relaterar Jag måste städa mitt rum men jag orkar verkligen inte euwww men idk gäster kommer fem och då måste jag ha städat men jag vill inte vi ska väl inte äta i mitt rum heller : ((((((
6 aug, 2015 16:01 |
|
Aveline
Elev |
Är jag galen av att jag vill hoppa upp och börja dansa mitt i den offentliga badplatsen?
Jag är ju trots allt denna stads bästa dansare. Eller kanske inte. Skulle fler börja dansa om jag satte på musiken på hög volym? Ser en fin bild framför mig där alla dansar efter mig så snyggt. I will dance. "Secretly we're all a little more absurd than we make ourselves out to be." “Honesty is the first chapter in the book of wisdom.” "I sometimes have a tendency to walk on the dark side." 6 aug, 2015 16:19 |
|
Elma00
Elev |
För någon vecka sedan så frågade min lillasyster, som är 5, ifall jag ville se på Harry Potter med henne och jag typ skrek och sa ja. Vi har hittills sätt tre stycken och hon tycker att det är jättebra (även om hon tycker att det är lite läskiga ibland.) OCH jag håller på att läsa första boken för henne
6 aug, 2015 16:22 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen