Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20976 20977 20978 ... 30036 30037 30038
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag är hungriiiig

6 aug, 2015 00:04

Borttagen

Avatar


Bara jag som tycker att det är lite märkligt att Hagrid i fyran säger: "Jag trodde aldrig att jag skulle få se Turneringen i magisk trekamp nån mer gång i mitt liv!"?

6 aug, 2015 00:17

Hedwig96
Elev

Avatar


Jag orkar inte stiga upp, men jag är ensam med min lillebror och någon måste ge frukost till honom

6 aug, 2015 09:04

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Har vart uppe och rest hela natten och jag fattar knappt att det är morgon. Jag har sovit en timme på golvet på färjan..
Men jag är hemma nu och jag ska inte sova nej för jag ska gå på lägenhetsvisning tjohej. Lite kaffe först kanske

Eller mycket kaffe D:

6 aug, 2015 10:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Nu är jag på väg till Liseberg! Dock kommer jag inte våga åka något som vanligt...

Ska dit i september! LÄNGTAR. Vågar åka allting förutom slänggungorna typ hahaha. Har åkt dem förut och fy fan. Never again. Just det den där nya Mechanga kommer jag definitivt inte våga åka. xD Men den mindre versionen - SpinRock - är inga problem längre.
Jag är avundsjuk på dig nu - det modigaste jag åkte var rabalder. Dock åkte jag en "slunga" när jag var på Tosselilla (en annan nöjespark) och då var man uppochner några gånger, så den åker jag aldrig mer x)

6 aug, 2015 10:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Bara jag som tycker att det är lite märkligt att Hagrid i fyran säger: "Jag trodde aldrig att jag skulle få se Turneringen i magisk trekamp nån mer gång i mitt liv!"?


Hur är det märkligt?

6 aug, 2015 10:40

Borttagen

Avatar


Jag funderar på att ha Super Mario-blommor i pärlplattsformat i fönstret istället för riktiga blommor!

6 aug, 2015 10:45

Frivolt
Elev

Avatar


bobadibappedoooo jag heter wabbuuu

nämenee gomorron ^^

6 aug, 2015 10:51

True Potterhead
Elev

Avatar


Jag misstänker att jag har feber.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FBoA65IHcQ2BZS%2Fgiphy.gif

6 aug, 2015 10:53

Borttagen

Avatar


Om typ en timme får jag träffa Kattuggla igen vilket är typ bäst i världen. ♥
Tills dess susar jag runt och försöker borsta håret, få på mig strumpor och kolla på awesome Swan Queen-fanvids (https://www.youtube.com/watch?v=xlzLa4mGWqA och https://www.youtube.com/watch?v=gYhJ9S6lZ5A) på en och samma gång, alltihop ackompanjerat av gamla svenska punklåtar i bakgrunden. Haha. Kakofoni och jag är så glad!

6 aug, 2015 12:15

1 2 3 ... 20976 20977 20978 ... 30036 30037 30038

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.