@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag är hungriiiig
6 aug, 2015 00:04 |
|
Borttagen
|
Bara jag som tycker att det är lite märkligt att Hagrid i fyran säger: "Jag trodde aldrig att jag skulle få se Turneringen i magisk trekamp nån mer gång i mitt liv!"?
6 aug, 2015 00:17 |
|
Hedwig96
Elev |
Jag orkar inte stiga upp, men jag är ensam med min lillebror och någon måste ge frukost till honom
6 aug, 2015 09:04 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Har vart uppe och rest hela natten och jag fattar knappt att det är morgon. Jag har sovit en timme på golvet på färjan..
Men jag är hemma nu och jag ska inte sova nej för jag ska gå på lägenhetsvisning tjohej. Lite kaffe först kanske Eller mycket kaffe D: 6 aug, 2015 10:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Jag är avundsjuk på dig nu - det modigaste jag åkte var rabalder. Dock åkte jag en "slunga" när jag var på Tosselilla (en annan nöjespark) och då var man uppochner några gånger, så den åker jag aldrig mer x) Skrivet av Borttagen: Nu är jag på väg till Liseberg! Dock kommer jag inte våga åka något som vanligt... Ska dit i september! LÄNGTAR. Vågar åka allting förutom slänggungorna typ hahaha. Har åkt dem förut och fy fan. Never again. Just det den där nya Mechanga kommer jag definitivt inte våga åka. xD Men den mindre versionen - SpinRock - är inga problem längre. 6 aug, 2015 10:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Bara jag som tycker att det är lite märkligt att Hagrid i fyran säger: "Jag trodde aldrig att jag skulle få se Turneringen i magisk trekamp nån mer gång i mitt liv!"? Hur är det märkligt? 6 aug, 2015 10:40 |
|
Borttagen
|
Jag funderar på att ha Super Mario-blommor i pärlplattsformat i fönstret istället för riktiga blommor!
6 aug, 2015 10:45 |
|
Frivolt
Elev |
bobadibappedoooo jag heter wabbuuu
nämenee gomorron ^^ 6 aug, 2015 10:51 |
|
True Potterhead
Elev |
6 aug, 2015 10:53 |
|
Borttagen
|
Om typ en timme får jag träffa Kattuggla igen vilket är typ bäst i världen. ♥
Tills dess susar jag runt och försöker borsta håret, få på mig strumpor och kolla på awesome Swan Queen-fanvids (https://www.youtube.com/watch?v=xlzLa4mGWqA och https://www.youtube.com/watch?v=gYhJ9S6lZ5A) på en och samma gång, alltihop ackompanjerat av gamla svenska punklåtar i bakgrunden. Haha. Kakofoni och jag är så glad! 6 aug, 2015 12:15 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen