@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
5 aug, 2015 22:36 |
|
Borttagen
|
Legofilmen är så himla bra. Jag trodde jag skulle sitta uttråkad genom hela filmen men det var ju jättekul!!
5 aug, 2015 22:47 |
|
Fairy Tale
Elev |
5 aug, 2015 22:48 |
|
Borttagen
|
Min dotter älskar att leka med köksgrejer, särskilt på kvällen, och ibland orkar jag ärligt talat inte städa upp efter henne förrän dagen efter, när hon är på dagis.
Så idag har jag, i min oförsiktighet, trampat på en brödkavel och därmed dansat en liten helvetespolka för djävulen genom köket när jag desperat flaxade med armarna för att återfå balansen. Det fick jag inte. Jag ramlade rakt in spisen och slog i axeln i ugnshandtaget. Det gjorde ont som fan. När jag skulle resa mig upp och lägga handen på axeln lyckades jag på något jävla vänster slå i armbågen i kanten på kylskåpet och slå i nerven där, så jag drog en rejäl sjörövarrefräng med de mest vulgära och fulaste svärorden jag bara kunde komma på, och i min frustration sparkade jag i frysdörren, vilket bara resulterade i att jag fick ont i foten också. Och nu på kvällen skulle jag lugna mitt skitförbannade humör och poppa lite popcorn. Jag har alltid en tendens att bränna vid popcornen, så ikväll tänkte jag att jag skulle vara smart och ta ut popcornen ur mikron lite tidigare. Så jag öppnar popcornpåsen, och precis i samma sekund när jag river upp den så är det ett jävla popcorn som poppar rätt upp i ögat på mig, varpå jag i min chock rycker till med armen och välter ut mitt rödvin som jag desperat försöker torka upp medan popcornsaltet svider utav bara fan i mitt öga. WHAT THE ****. Så nu sitter jag här. Jag har fortfarande ont i axeln, och i foten, och mitt öga är rött och vinet är slut och jag är sur som fan. Välkommen till en dag i Tristans liv, typ. 5 aug, 2015 22:49 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Min dotter älskar att leka med köksgrejer, särskilt på kvällen, och ibland orkar jag ärligt talat inte städa upp efter henne förrän dagen efter, när hon är på dagis. Så idag har jag, i min oförsiktighet, trampat på en brödkavel och därmed dansat en liten helvetespolka för djävulen genom köket när jag desperat flaxade med armarna för att återfå balansen. Det fick jag inte. Jag ramlade rakt in spisen och slog i axeln i ugnshandtaget. Det gjorde ont som fan. När jag skulle resa mig upp och lägga handen på axeln lyckades jag på något jävla vänster slå i armbågen i kanten på kylskåpet och slå i nerven där, så jag drog en rejäl sjörövarrefräng med de mest vulgära och fulaste svärorden jag bara kunde komma på, och i min frustration sparkade jag i frysdörren, vilket bara resulterade i att jag fick ont i foten också. Och nu på kvällen skulle jag lugna mitt skitförbannade humör och poppa lite popcorn. Jag har alltid en tendens att bränna vid popcornen, så ikväll tänkte jag att jag skulle vara smart och ta ut popcornen ur mikron lite tidigare. Så jag öppnar popcornpåsen, och precis i samma sekund när jag river upp den så är det ett jävla popcorn som poppar rätt upp i ögat på mig, varpå jag i min chock rycker till med armen och välter ut mitt rödvin som jag desperat försöker torka upp medan popcornsaltet svider utav bara fan i mitt öga. WHAT THE ****. Så nu sitter jag här. Jag har fortfarande ont i axeln, och i foten, och mitt öga är rött och vinet är slut och jag är sur som fan. Välkommen till en dag i Tristans liv, typ. Till dej. http://www.folksam.se/forsakringar/personforsakring/olycksfallsforsakring 5 aug, 2015 22:55 |
|
Chaemy
Elev |
5 aug, 2015 22:58 |
|
Borttagen
|
5 aug, 2015 23:05 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
ska äta sushi imorgon. yippieyay
speech! 5 aug, 2015 23:09 |
|
Borttagen
|
Jag älskar att jag numera är så bekväm i min kropp att jag kan bada naken + har en lättillgänglig nudiststrand, för det finns få saker som toppar att bara spontanåka till havet efter en dag på jobbet utan att behöva fixa med badkläder däremellan! Bara direkt till vattnet och slänga sig i, så fantastiskt ♥ Torka kan man göra i solen/vinden : )
5 aug, 2015 23:13 |
|
Aveline
Elev |
Ibland vill man bara ut i mörkret och springa runt i månskenets ljus och skrika av sig av lycka ett tag tills att nattens kyla har stulit ens flämtande andetag och ens fötter och hals värker ikapp med ens bultande hjärta av språngmarschen.
Det här är ett sådant tillfälle. "Secretly we're all a little more absurd than we make ourselves out to be." “Honesty is the first chapter in the book of wisdom.” "I sometimes have a tendency to walk on the dark side." 5 aug, 2015 23:35 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen