@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: mina hörlurar funkar inte!!!!!! jag går under. att gå ut och gå med musik i öronen är inte något som jag bara vill göra, det är något jag BEHÖVER göra annars kommer jag nog inte överleva länge till. uhh Jag gör alltid sönder mina hörlurar!! Alltså de går sönder så lätt xD Eller jaa...kanske för att jag inte alltid är superduperrädd om dem..eh xD Så jaa: Mitt tips är att köp ett gäng billiga hörlurar (finns på tex claes ohlson) så har du extra hemma om det par du använder går sönder Annars: know the feeling D: jaa det måste jag göra :c jag har en massa söndriga hörlurar lite överallt i mitt rum hahah. kanske borde vara mer försiktig eller något... 5 aug, 2015 17:17 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Wira: tack så mycket!Skrivet av DarkBells: någon som vet vart man kan hitta gifs från cirkeln? jag letar nämligen efter en där linnea och vanessa går på bron ni vet och google är helt hopplöst eh :'( ![]() Det här är den enda jag hittat, men tumblr tror jag är ett bra ställe att hitta gifs på, det finns ett par bra cirkeln-tumblrs. aa, skaffade tumblr nu för att hitta alla gifs heter vattenhaxa om någon är intresserad
5 aug, 2015 17:21 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: mina hörlurar funkar inte!!!!!! jag går under. att gå ut och gå med musik i öronen är inte något som jag bara vill göra, det är något jag BEHÖVER göra annars kommer jag nog inte överleva länge till. uhh Jag gör alltid sönder mina hörlurar!! Alltså de går sönder så lätt xD Eller jaa...kanske för att jag inte alltid är superduperrädd om dem..eh xD Så jaa: Mitt tips är att köp ett gäng billiga hörlurar (finns på tex claes ohlson) så har du extra hemma om det par du använder går sönder Annars: know the feeling D: jaa det måste jag göra :c jag har en massa söndriga hörlurar lite överallt i mitt rum hahah. kanske borde vara mer försiktig eller något... Haha jaa det kan va bra!! Men skönt att ja inte e ensam om att göra sönder mina hörlurar hela tiden xD 5 aug, 2015 17:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: mina hörlurar funkar inte!!!!!! jag går under. att gå ut och gå med musik i öronen är inte något som jag bara vill göra, det är något jag BEHÖVER göra annars kommer jag nog inte överleva länge till. uhh Jag gör alltid sönder mina hörlurar!! Alltså de går sönder så lätt xD Eller jaa...kanske för att jag inte alltid är superduperrädd om dem..eh xD Så jaa: Mitt tips är att köp ett gäng billiga hörlurar (finns på tex claes ohlson) så har du extra hemma om det par du använder går sönder Annars: know the feeling D: jaa det måste jag göra :c jag har en massa söndriga hörlurar lite överallt i mitt rum hahah. kanske borde vara mer försiktig eller något... Haha jaa det kan va bra!! Men skönt att ja inte e ensam om att göra sönder mina hörlurar hela tiden xD det är du verkligen inte ^^ 5 aug, 2015 17:34 |
|
Borttagen
|
Två av våra katter är spårlöst förvunna och har varit borta i 2 veckor...
5 aug, 2015 18:11 |
|
Zendaya
Elev |
Mysigt att vara inne på mugglis
5 aug, 2015 18:39 |
|
Borttagen
|
5 aug, 2015 18:49 |
|
Frivolt
Elev |
5 aug, 2015 20:17 |
|
Obliviate_
Elev |
nån som vet någon bra sida nu när swefilmer är borta?? Har prövat dreamfilmhd men dom har ju inte lika bra utbud :<
5 aug, 2015 20:20 |
|
Borttagen
|
mitt 300e inlägg
5 aug, 2015 20:26 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen