@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
har nog aldrig känt ett sådant här lyckorus förr, jag skakar..
JAG LYCKADES KOMMA IN PÅ SKOLAN JAG VILLE GÅ PÅ!! Klassen var egentligen full men de tar in mig ändå 5 aug, 2015 15:22 |
|
Frivolt
Elev |
Jag vill se cirkeln D:
Men vill samtidigt läsa boken först D: Varför ska jag va så dålig på o läsa böcker och boken va så tjock? D: 5 aug, 2015 15:28 |
|
Wira
Elev |
Skrivet av DarkBells: någon som vet vart man kan hitta gifs från cirkeln? jag letar nämligen efter en där linnea och vanessa går på bron ni vet och google är helt hopplöst eh :'( ![]() Det här är den enda jag hittat, men tumblr tror jag är ett bra ställe att hitta gifs på, det finns ett par bra cirkeln-tumblrs. 5 aug, 2015 15:32 |
|
Embroyo
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag vill se cirkeln D: Men vill samtidigt läsa boken först D: Varför ska jag va så dålig på o läsa böcker och boken va så tjock? D: jag ser alltid filmerna först, ifall den var bra så läser jag boken 5 aug, 2015 15:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Jag vill se cirkeln D: Men vill samtidigt läsa boken först D: Varför ska jag va så dålig på o läsa böcker och boken va så tjock? D: Jag tyckte att även om boken är tjock så var den väldigt lätt att läsa så det gick rätt fort ändå ^^ 5 aug, 2015 16:00 |
|
Borttagen
|
mina hörlurar funkar inte!!!!!! jag går under. att gå ut och gå med musik i öronen är inte något som jag bara vill göra, det är något jag BEHÖVER göra annars kommer jag nog inte överleva länge till. uhh
5 aug, 2015 16:30 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Skrivet av Borttagen: mina hörlurar funkar inte!!!!!! jag går under. att gå ut och gå med musik i öronen är inte något som jag bara vill göra, det är något jag BEHÖVER göra annars kommer jag nog inte överleva länge till. uhh *tar tag om ett par hörlurar* *förvandlar mig till en superhjälte* *flyger till dig* *kastar hörlurarna till dig* FÅNGAAAAAA!! tacka mig senare 5 aug, 2015 16:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av Borttagen: mina hörlurar funkar inte!!!!!! jag går under. att gå ut och gå med musik i öronen är inte något som jag bara vill göra, det är något jag BEHÖVER göra annars kommer jag nog inte överleva länge till. uhh *tar tag om ett par hörlurar* *förvandlar mig till en superhjälte* *flyger till dig* *kastar hörlurarna till dig* FÅNGAAAAAA!! tacka mig senare hahah tack!! *fångar* 5 aug, 2015 16:55 |
|
Borttagen
|
Måste kolla på the mighty boosh igen, det har gått två år sedan senast jag köpte boxen och kollade genom hela serien så fort jag kunde. Jag saknar fandomen på tumblr så himla mycket. Det var aldrig något drama (som det är på alla andra fandoms osv. Jag fattar inte hur det har blivit så stort drama inom tarot och kemitism... Det är nog pagansuncensored som har förstört allt) Tillbaka till might boosh-fandomen, de var så himla välkomnande, accepterande och roliga! (vilket är väl ett måste med tanke på serien?)
Ska nog skapa en side-blog på tumblr så att den nuvarande inte interagerar med fandoms som mighty boosh eftersom min nuvarande (om paganism & witchcraft) har så många följare och jag vill inte förlora dem. 5 aug, 2015 17:00 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: mina hörlurar funkar inte!!!!!! jag går under. att gå ut och gå med musik i öronen är inte något som jag bara vill göra, det är något jag BEHÖVER göra annars kommer jag nog inte överleva länge till. uhh Jag gör alltid sönder mina hörlurar!! Alltså de går sönder så lätt xD Eller jaa...kanske för att jag inte alltid är superduperrädd om dem..eh xD Så jaa: Mitt tips är att köp ett gäng billiga hörlurar (finns på tex claes ohlson) så har du extra hemma om det par du använder går sönder Annars: know the feeling D: 5 aug, 2015 17:03 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen