Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20970 20971 20972 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Frivolt: Jag gjorde det - tröttnade sedan. Tycker de senare filmerna är så mycket bättre. Men de är så söta i de första haha. xD ♥

(Försökte citera inlägget men det gick inte. Skumt.)
Edit: Ser nu att du tog bort inlägget efteråt så det var därför. x3

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

4 aug, 2015 23:07

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Frivolt: Jag gjorde det - tröttnade sedan. Tycker de senare filmerna är så mycket bättre. Men de är så söta i de första haha. xD ♥

(Försökte citera inlägget men det gick inte. Skumt.)
Edit: Ser nu att du tog bort inlägget efteråt så det var därför. x3


haha jaa alltså de första är ju väldigt mycket beskriva, beskriva, förklara osv osv x) Men det e så fint ändå!!

jaa :'D Jag gillar iofs sjuan o åttan bäst ^^


(haha japp, jag tog bort det så det va därför hehe!! well)

4 aug, 2015 23:09

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Solkatten:
Frivolt: Jag gjorde det - tröttnade sedan. Tycker de senare filmerna är så mycket bättre. Men de är så söta i de första haha. xD ♥

(Försökte citera inlägget men det gick inte. Skumt.)
Edit: Ser nu att du tog bort inlägget efteråt så det var därför. x3


haha jaa alltså de första är ju väldigt mycket beskriva, beskriva, förklara osv osv x) Men det e så fint ändå!!

jaa :'D Jag gillar iofs sjuan o åttan bäst ^^


(haha japp, jag tog bort det så det va därför hehe!!
well)

Halvblodsprinsen är min favorit.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

4 aug, 2015 23:10

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Solkatten:
Frivolt: Jag gjorde det - tröttnade sedan. Tycker de senare filmerna är så mycket bättre. Men de är så söta i de första haha. xD ♥

(Försökte citera inlägget men det gick inte. Skumt.)
Edit: Ser nu att du tog bort inlägget efteråt så det var därför. x3


haha jaa alltså de första är ju väldigt mycket beskriva, beskriva, förklara osv osv x) Men det e så fint ändå!!

jaa :'D Jag gillar iofs sjuan o åttan bäst ^^


(haha japp, jag tog bort det så det va därför hehe!!
well)

Halvblodsprinsen är min favorit.


Oj xD haha!! den filmen är den sämsta tycker jag xD tycker de förstört boken så mycket!!
xD

fast sjätte boken är underbar!!

4 aug, 2015 23:11

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Solkatten:
Frivolt: Jag gjorde det - tröttnade sedan. Tycker de senare filmerna är så mycket bättre. Men de är så söta i de första haha. xD ♥

(Försökte citera inlägget men det gick inte. Skumt.)
Edit: Ser nu att du tog bort inlägget efteråt så det var därför. x3


haha jaa alltså de första är ju väldigt mycket beskriva, beskriva, förklara osv osv x) Men det e så fint ändå!!

jaa :'D Jag gillar iofs sjuan o åttan bäst ^^


(haha japp, jag tog bort det så det va därför hehe!!
well)

Halvblodsprinsen är min favorit.


Oj xD haha!! den filmen är den sämsta tycker jag xD tycker de förstört boken så mycket!!
xD

fast sjätte boken är underbar!!

Jag håller på att läsa om serien och är på Halvblodsprinsen just nu. ^-^ Men av böckerna så är Fången från Azkaban min favorit.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

4 aug, 2015 23:13

Borttagen

Avatar


Jag blev riktigt full för första gången igår ^^

4 aug, 2015 23:14

Solkatten
Elev

Avatar


Ungefär två veckor till skolan börjar typ. Uhuhuh vill inte!! D: ;-; I'M NOT READY ffs.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

4 aug, 2015 23:46

Klaestron
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Ungefär två veckor till skolan börjar typ. Uhuhuh vill inte!! D: ;-; I'M NOT READY ffs.


Själv börjar jag på torsdag #justteacherthings

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F4a%2F10%2Ff9%2F4a10f99507e48014ce9db27cf1e40511.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

5 aug, 2015 00:46

Borttagen

Avatar


Nu är jag på väg till Liseberg! Dock kommer jag inte våga åka något som vanligt...

5 aug, 2015 09:52

Holytail
Elev

Avatar


Jaha... VÄNTAN SUGER!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F736x%2F99%2F30%2F53%2F993053600bbc0f6b4e1a19e3459ca0b9.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F40b89217530f2db59d2c40e9dfae3683%2Ftumblr_inline_o5qjmhWYTT1rmm4e0_500.gif

5 aug, 2015 09:54

1 2 3 ... 20970 20971 20972 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.