@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Frivolt: Jag gjorde det - tröttnade sedan.
(Försökte citera inlägget men det gick inte. Skumt.) Edit: Ser nu att du tog bort inlägget efteråt så det var därför. x3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 aug, 2015 23:07 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Frivolt: Jag gjorde det - tröttnade sedan. (Försökte citera inlägget men det gick inte. Skumt.) Edit: Ser nu att du tog bort inlägget efteråt så det var därför. x3 haha jaa :'D Jag gillar iofs sjuan o åttan bäst ^^ (haha japp, jag tog bort det så det va därför 4 aug, 2015 23:09 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Frivolt: Jag gjorde det - tröttnade sedan. (Försökte citera inlägget men det gick inte. Skumt.) Edit: Ser nu att du tog bort inlägget efteråt så det var därför. x3 haha jaa :'D Jag gillar iofs sjuan o åttan bäst ^^ (haha japp, jag tog bort det så det va därför well) Halvblodsprinsen är min favorit. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 aug, 2015 23:10 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Frivolt: Jag gjorde det - tröttnade sedan. (Försökte citera inlägget men det gick inte. Skumt.) Edit: Ser nu att du tog bort inlägget efteråt så det var därför. x3 haha jaa :'D Jag gillar iofs sjuan o åttan bäst ^^ (haha japp, jag tog bort det så det va därför well) Halvblodsprinsen är min favorit. Oj xD haha!! den filmen är den sämsta tycker jag xD tycker de förstört boken så mycket!! xD fast sjätte boken är underbar!! 4 aug, 2015 23:11 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Frivolt: Jag gjorde det - tröttnade sedan. (Försökte citera inlägget men det gick inte. Skumt.) Edit: Ser nu att du tog bort inlägget efteråt så det var därför. x3 haha jaa :'D Jag gillar iofs sjuan o åttan bäst ^^ (haha japp, jag tog bort det så det va därför well) Halvblodsprinsen är min favorit. Oj xD haha!! den filmen är den sämsta tycker jag xD tycker de förstört boken så mycket!! xD fast sjätte boken är underbar!! Jag håller på att läsa om serien och är på Halvblodsprinsen just nu. ^-^ Men av böckerna så är Fången från Azkaban min favorit. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 aug, 2015 23:13 |
|
Borttagen
|
Jag blev riktigt full för första gången igår ^^
4 aug, 2015 23:14 |
|
Solkatten
Elev |
Ungefär två veckor till skolan börjar typ. Uhuhuh vill inte!! D: ;-; I'M NOT READY ffs.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 aug, 2015 23:46 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Solkatten: Ungefär två veckor till skolan börjar typ. Uhuhuh vill inte!! D: ;-; I'M NOT READY ffs. Själv börjar jag på torsdag #justteacherthings
5 aug, 2015 00:46 |
|
Borttagen
|
Nu är jag på väg till Liseberg! Dock kommer jag inte våga åka något som vanligt...
5 aug, 2015 09:52 |
|
Holytail
Elev |
5 aug, 2015 09:54 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen