@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HuffiePuffie
Elev |
Har nördat Ghost Adventures idaaaag! Såg nyss deras Halloween special 2014 där dem besökte Transylvanien och avsnittet var över 1 timma långt, har ont i ryggen just nu, haha..
4 aug, 2015 21:44 |
|
Frivolt
Elev |
Ser på De vises sten nu och kom o tänka på en sak!
När de äter Bettie Botts bönor i alla smaker - hur VET de vilken smak de får? Om man tänker på många av de äckliga smakerna - hur vet de att det är just det för de har väl aldrig ätit typ allt av det? xD Eller? xD 4 aug, 2015 21:45 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Frivolt: Ser på De vises sten nu och kom o tänka på en sak! När de äter Bettie Botts bönor i alla smaker - hur VET de vilken smak de får? Om man tänker på många av de äckliga smakerna - hur vet de att det är just det för de har väl aldrig ätit typ allt av det? xD Eller? xD De kanske inte alltid vet men ofta kan man ju känna igen lukten eller nåt... kanske? 4 aug, 2015 21:49 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Jag och min "sambo"/kombo köpte vänner 10 säsonger-boxen tidigt i våras och började mata. Sedan seglade jag när vi var på säsong 3, kom hem, nötte halva säsong 4 innan mer jobb på havet. Förra onsdagen (vid hemkomst från jobb), i ett väder som pekade på GRÅTT, MOLN, REGN, så hade jag mina "bakis-efter-massa-job-på-havet"-dagar och vi spelade Sims 3 och såg vänner varje dag... nästan hela dagarna Nu skall vi börja på säsong sju, och det som gör mig mest frustrerad nu när jag verkligen följt serien är ROSS. Han gör mig galen. Alla har sina grejer, sina idéer, sin stolthet. Men alla GÅR VIDARE. Ross står där och tuggar, drar på sig mer skit och låter det hänga kvar. Han LÄR SIG ALDRIG, är EN JÄVLA BARNRUMPA, OMOGEN TÖNT SOM ...inte släpper det. BARA SLÄPPT DET ROSS. Det mesta, alltså. Bara andas, låt det rinna av dig och gå vidare i livet. Men nej. Det går ju inte, FÖR DET ÄR ROSS. Tre säsonger kvar. Jisses. Och jag är redan sjukt trött på alla bröllop och alla bröllopsbekymmer (före, under, efter) som varit. I övrigt är vänner bland det bästa jag sett JAG HÅLLER MED ross är så irriterande. speciellt när han var så svartsjuk hela tiden!!! ughh PRECIS! Hahaha, förr hade jag Ross lite som en favorit för att han var så nördig, men nu när man följt serien. Jisses. Jag vill typ mörda manusförfattarna. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 4 aug, 2015 21:50 |
|
DarkBells
Elev |
4 aug, 2015 21:55 |
|
Lucy och Rose
Elev |
4 aug, 2015 22:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Kintsugi Vars köpte ni dom? Jag har säsong 2-10 hemma och det stör mig väldigt mycket, och jag hittar ingenstans man kan köpa den heller Säsong 1, 50 kr, kanske finns billigare också. http://www.tradera.com/item/301883/237668919/vanner-sasong-1-4-disc-ny-nypris-99- EDIT, fanns billigare 4 aug, 2015 22:41 |
|
Luna Chang
Elev |
4 aug, 2015 23:05 |
|
Frivolt
Elev |
Vill först ha Halloween nu, sen vill jag ha december snö och jul! Sen nyår!
Sen vill jag ha påsk och sen sommar!! D: Jag borde göra som fåglarna..flytta söderut under vintern D: 4 aug, 2015 23:06 |
|
Vildvittra
Elev |
4 aug, 2015 23:07 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen