Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20968 20969 20970 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Kola
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Kola:
LA PRECIS UPP MIN FÖRSTA VIDEO PÅ YOUTUBE OMG
--> https://www.youtube.com/watch?v=SLyz88vL4V4


oooh jag blir så imponerad! När jag var i din ålder så 1. vågade jag inte tala inför folk. 2. absolut inte vara med på filmer/vara med i levande bild. 3. Höra mig själv prata. 4. Tala engelska.

DU ÄR SÅ COOL! Och duktig!


Awww tack, det värmer verkligen! ♥

that's all I got to say

4 aug, 2015 21:04

Solkatten
Elev

Avatar


Omg Harry Potter och De Vises Sten går på TV11 just nu!

Dock kan jag inte riktigt kolla just nu då Norges VG Lista är på svt24. :3

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

4 aug, 2015 21:04

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Luna Chang:
Kintsugi
Vars köpte ni dom?

Jag har säsong 2-10 hemma och det stör mig väldigt mycket, och jag hittar ingenstans man kan köpa den heller


På CDON, för kombon är cdon ungefär som ett gym och dit måste man återvända minst en gång i veckan för att shoppa loss Hela boxen med 1-10 finns för 499kr (DVD) eller 399kr (blue-ray), vet inte om ettan är så lätt att få tag för sig längre.

Det är det som är problemet för mig

Köpte de på loppis och första var väl redan såld eller något så fick inte den

Hej

4 aug, 2015 21:08

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Det är jobbigt att vara med i 1D fandomen. ;-;


Det har varit väldigt mycket där i år va?

Jaaa hela tiden!! Plus en massa rykten som man inte vet vad som är sant eller inte och det är frustrerande!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

4 aug, 2015 21:11

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Luna Chang:
Kintsugi
Vars köpte ni dom?

Jag har säsong 2-10 hemma och det stör mig väldigt mycket, och jag hittar ingenstans man kan köpa den heller


På CDON, för kombon är cdon ungefär som ett gym och dit måste man återvända minst en gång i veckan för att shoppa loss Hela boxen med 1-10 finns för 499kr (DVD) eller 399kr (blue-ray), vet inte om ettan är så lätt att få tag för sig längre.

Det är det som är problemet för mig

Köpte de på loppis och första var väl redan såld eller något så fick inte den

typiskt, men duuu. Jag hittade den här precis? kanske fungerar? http://www.discshop.se/filmer/dvd/vanner_sasong_1_4_disc/P55934

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

4 aug, 2015 21:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Det är jobbigt att vara med i 1D fandomen. ;-;


Det har varit väldigt mycket där i år va?

Jaaa hela tiden!! Plus en massa rykten som man inte vet vad som är sant eller inte och det är frustrerande!

Just nu går det nått rykte (tror jag iallafall att de e) på instagram att de ska splittras.

4 aug, 2015 21:12

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Det är jobbigt att vara med i 1D fandomen. ;-;


Det har varit väldigt mycket där i år va?

Jaaa hela tiden!! Plus en massa rykten som man inte vet vad som är sant eller inte och det är frustrerande!

Just nu går det nått rykte (tror jag iallafall att de e) på instagram att de ska splittras.

Fast det har det ju varit så typ sedan Zayn slutade i mars...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

4 aug, 2015 21:13

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Luna Chang:
Kintsugi
Vars köpte ni dom?

Jag har säsong 2-10 hemma och det stör mig väldigt mycket, och jag hittar ingenstans man kan köpa den heller


På CDON, för kombon är cdon ungefär som ett gym och dit måste man återvända minst en gång i veckan för att shoppa loss Hela boxen med 1-10 finns för 499kr (DVD) eller 399kr (blue-ray), vet inte om ettan är så lätt att få tag för sig längre.

Det är det som är problemet för mig

Köpte de på loppis och första var väl redan såld eller något så fick inte den

typiskt, men duuu. Jag hittade den här precis? kanske fungerar? http://www.discshop.se/filmer/dvd/vanner_sasong_1_4_disc/P55934

Tack!

Hej

4 aug, 2015 21:15

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Kintsugi:
Jag och min "sambo"/kombo köpte vänner 10 säsonger-boxen tidigt i våras och började mata. Sedan seglade jag när vi var på säsong 3, kom hem, nötte halva säsong 4 innan mer jobb på havet. Förra onsdagen (vid hemkomst från jobb), i ett väder som pekade på GRÅTT, MOLN, REGN, så hade jag mina "bakis-efter-massa-job-på-havet"-dagar och vi spelade Sims 3 och såg vänner varje dag... nästan hela dagarna

Nu skall vi börja på säsong sju, och det som gör mig mest frustrerad nu när jag verkligen följt serien är ROSS. Han gör mig galen. Alla har sina grejer, sina idéer, sin stolthet. Men alla GÅR VIDARE. Ross står där och tuggar, drar på sig mer skit och låter det hänga kvar. Han LÄR SIG ALDRIG, är EN JÄVLA BARNRUMPA, OMOGEN TÖNT SOM ...inte släpper det. BARA SLÄPPT DET ROSS. Det mesta, alltså. Bara andas, låt det rinna av dig och gå vidare i livet. Men nej. Det går ju inte, FÖR DET ÄR ROSS.

Tre säsonger kvar. Jisses.

Och jag är redan sjukt trött på alla bröllop och alla bröllopsbekymmer (före, under, efter) som varit.

I övrigt är vänner bland det bästa jag sett

JAG HÅLLER MED ross är så irriterande. speciellt när han var så svartsjuk hela tiden!!! ughh

4 aug, 2015 21:27

Hedwig96
Elev

Avatar


Imorgon ska jag ta övningsskedet i bilskolan.. fattar inte varför devska va så många skeden...jag har körkort och jag kan förtusan köra bil

4 aug, 2015 21:40

1 2 3 ... 20968 20969 20970 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.