Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20967 20968 20969 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Det är jobbigt att vara med i 1D fandomen. ;-;


Det har varit väldigt mycket där i år va?

4 aug, 2015 19:51

Borttagen

Avatar




La upp ett ankskrälle för en knuting på marknaden, om någon vill ha! först till kvarn. ^^

4 aug, 2015 19:51

Borttagen

Avatar


Har lyckats döda både Marx och Engels nu så... MUF, I'm all yours.

4 aug, 2015 20:27

Detta inlägg ändrades senast 2015-08- 4 kl. 20:33
Antal ändringar: 1

Luna Chang
Elev

Avatar


Att välja rätt ord att säga till någon kan verkligen ändra på deras dag.

Hej

4 aug, 2015 20:30

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Jag och min "sambo"/kombo köpte vänner 10 säsonger-boxen tidigt i våras och började mata. Sedan seglade jag när vi var på säsong 3, kom hem, nötte halva säsong 4 innan mer jobb på havet. Förra onsdagen (vid hemkomst från jobb), i ett väder som pekade på GRÅTT, MOLN, REGN, så hade jag mina "bakis-efter-massa-job-på-havet"-dagar och vi spelade Sims 3 och såg vänner varje dag... nästan hela dagarna

Nu skall vi börja på säsong sju, och det som gör mig mest frustrerad nu när jag verkligen följt serien är ROSS. Han gör mig galen. Alla har sina grejer, sina idéer, sin stolthet. Men alla GÅR VIDARE. Ross står där och tuggar, drar på sig mer skit och låter det hänga kvar. Han LÄR SIG ALDRIG, är EN JÄVLA BARNRUMPA, OMOGEN TÖNT SOM ...inte släpper det. BARA SLÄPPT DET ROSS. Det mesta, alltså. Bara andas, låt det rinna av dig och gå vidare i livet. Men nej. Det går ju inte, FÖR DET ÄR ROSS.

Tre säsonger kvar. Jisses.

Och jag är redan sjukt trött på alla bröllop och alla bröllopsbekymmer (före, under, efter) som varit.

I övrigt är vänner bland det bästa jag sett

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

4 aug, 2015 20:49

Kola
Elev

Avatar


LA PRECIS UPP MIN FÖRSTA VIDEO PÅ YOUTUBE OMG
--> https://www.youtube.com/watch?v=SLyz88vL4V4

that's all I got to say

4 aug, 2015 20:55

Luna Chang
Elev

Avatar


Kintsugi
Vars köpte ni dom?

Jag har säsong 2-10 hemma och det stör mig väldigt mycket, och jag hittar ingenstans man kan köpa den heller

Hej

4 aug, 2015 20:56

Kintsugi
Prefekt

Avatar

+1


Skrivet av Kola:
LA PRECIS UPP MIN FÖRSTA VIDEO PÅ YOUTUBE OMG
--> https://www.youtube.com/watch?v=SLyz88vL4V4


oooh jag blir så imponerad! När jag var i din ålder så 1. vågade jag inte tala inför folk. 2. absolut inte vara med på filmer/vara med i levande bild. 3. Höra mig själv prata. 4. Tala engelska.

DU ÄR SÅ COOL! Och duktig!

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

4 aug, 2015 20:57

Corazon
Elev

Avatar



Har lyssnat på denna covern säkert tio gånger idag, jag som inte ens gillar originallåten.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fb85dadd6a3ed1a31c307a274bcaee418%2Ftumblr_oh1oarreOx1sjhtm9o1_500.gif

4 aug, 2015 20:58

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Kintsugi
Vars köpte ni dom?

Jag har säsong 2-10 hemma och det stör mig väldigt mycket, och jag hittar ingenstans man kan köpa den heller


På CDON, för kombon är cdon ungefär som ett gym och dit måste man återvända minst en gång i veckan för att shoppa loss Hela boxen med 1-10 finns för 499kr (DVD) eller 399kr (blue-ray), vet inte om ettan är så lätt att få tag för sig längre.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

4 aug, 2015 21:03

1 2 3 ... 20967 20968 20969 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.