@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Det är jobbigt att vara med i 1D fandomen. ;-; Det har varit väldigt mycket där i år va? 4 aug, 2015 19:51 |
|
Borttagen
|
La upp ett ankskrälle för en knuting på marknaden, om någon vill ha! först till kvarn. ^^ 4 aug, 2015 19:51 |
|
Borttagen
|
Har lyckats döda både Marx och Engels nu så... MUF, I'm all yours.
4 aug, 2015 20:27
Detta inlägg ändrades senast 2015-08- 4 kl. 20:33
|
|
Luna Chang
Elev |
Att välja rätt ord att säga till någon kan verkligen ändra på deras dag.
Hej 4 aug, 2015 20:30 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag och min "sambo"/kombo köpte vänner 10 säsonger-boxen tidigt i våras och började mata. Sedan seglade jag när vi var på säsong 3, kom hem, nötte halva säsong 4 innan mer jobb på havet. Förra onsdagen (vid hemkomst från jobb), i ett väder som pekade på GRÅTT, MOLN, REGN, så hade jag mina "bakis-efter-massa-job-på-havet"-dagar och vi spelade Sims 3 och såg vänner varje dag... nästan hela dagarna
Nu skall vi börja på säsong sju, och det som gör mig mest frustrerad nu när jag verkligen följt serien är ROSS. Han gör mig galen. Alla har sina grejer, sina idéer, sin stolthet. Men alla GÅR VIDARE. Ross står där och tuggar, drar på sig mer skit och låter det hänga kvar. Han LÄR SIG ALDRIG, är EN JÄVLA BARNRUMPA, OMOGEN TÖNT SOM ...inte släpper det. BARA SLÄPPT DET ROSS. Det mesta, alltså. Bara andas, låt det rinna av dig och gå vidare i livet. Men nej. Det går ju inte, FÖR DET ÄR ROSS. Tre säsonger kvar. Jisses. Och jag är redan sjukt trött på alla bröllop och alla bröllopsbekymmer (före, under, efter) som varit. I övrigt är vänner bland det bästa jag sett ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 4 aug, 2015 20:49 |
|
Kola
Elev |
LA PRECIS UPP MIN FÖRSTA VIDEO PÅ YOUTUBE OMG
--> https://www.youtube.com/watch?v=SLyz88vL4V4 that's all I got to say 4 aug, 2015 20:55 |
|
Luna Chang
Elev |
Kintsugi
Vars köpte ni dom? Jag har säsong 2-10 hemma och det stör mig väldigt mycket, och jag hittar ingenstans man kan köpa den heller Hej 4 aug, 2015 20:56 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Kola: LA PRECIS UPP MIN FÖRSTA VIDEO PÅ YOUTUBE OMG --> https://www.youtube.com/watch?v=SLyz88vL4V4 oooh jag blir så imponerad! När jag var i din ålder så 1. vågade jag inte tala inför folk. 2. absolut inte vara med på filmer/vara med i levande bild. 3. Höra mig själv prata. 4. Tala engelska. DU ÄR SÅ COOL! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 4 aug, 2015 20:57 |
|
Corazon
Elev |
4 aug, 2015 20:58 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Luna Chang: Kintsugi Vars köpte ni dom? Jag har säsong 2-10 hemma och det stör mig väldigt mycket, och jag hittar ingenstans man kan köpa den heller På CDON, för kombon är cdon ungefär som ett gym och dit måste man återvända minst en gång i veckan för att shoppa loss ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 4 aug, 2015 21:03 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen