Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20964 20965 20966 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
themarauder
Lärare

Avatar


God morgon Frivolt! =) vad är det för mobil??

=) - just like themarauder

4 aug, 2015 10:32

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
God morgon Frivolt! =) vad är det för mobil??


En samsung galaxy s5

4 aug, 2015 10:33

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av themarauder:
God morgon Frivolt! =) vad är det för mobil??


En samsung galaxy s5

Du får berätta vad du tkr om den sen! =) jag måste lämna in min dator igen.. Den har fått en spricka i skärmen som jag inte vet hur den har kommit dit. ;S

=) - just like themarauder

4 aug, 2015 10:41

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av themarauder:
God morgon Frivolt! =) vad är det för mobil??


En samsung galaxy s5

Du får berätta vad du tkr om den sen! =) jag måste lämna in min dator igen.. Den har fått en spricka i skärmen som jag inte vet hur den har kommit dit. ;S


Det ska jag göra

Ååh, va jobbigt D: Jag fick lov o lämna in min dator för ett tag sen för att den vägrade starta D:

Men hoppas att det ska gå o fixa och att det inte kommer kosta dig allt för mycket ^^

4 aug, 2015 10:43

Borttagen

Avatar


Visade min pendel för min lillasyster igår (som vi sedan döpte till Pelle, den sa att det var okej). Så jag visade då henne hur den funkade "visa mig ja, visa mig nej..." Osv. Hon trodde mig inte så hon fick prova och hon sa samma saker och den snurrade likadant som för mig (den visar hur deras tecken är för svaren) hon trodde det inte så hon gjorde om det, samma svar. Så hon tyckte det var jättehäftigt. Hon frågade Pelle om den tyckte om henne, "nej" men mig "ja". Så jag frågade då Pelle om det var okej om hon ställde frågor "nej", kan hon få göra det nu då en liten stund "kanske", snälla "... Okej".

Hon ställde massa frågor och sedan ställde hon frågan "ljuger du för mig". Den stannade först upp och hon såg lite skrämd ut, men sedan svarade den nej. Den har lite humor

Pelle, I believe in you.

4 aug, 2015 11:47

Borttagen

Avatar


mormor och morfar kom hit med två blåbärspajer ♥

4 aug, 2015 12:30

Borttagen

Avatar




Så går det! Bältdjur fight's back. Det här är ju bara komiskt och så att det hänt flera gånger alltså ^^

http://www.metro.se/nyheter/man-skot-baltdjur-kulan-studsade-och-traffade-honom-i-ansiktet/EVHohc!XOdz0ejEEScqA/

4 aug, 2015 12:31

Obliviate_
Elev

Avatar


Är i en diskussion om hurvida abort är rätt eller fel. Ibland känns det som att folk inte tänker längre än sin egen arm.

4 aug, 2015 12:43

Borttagen

Avatar


varför är det alltid natt i teen wolf??? förutom när de är i skolan då. de är i skolan på dagen och jagar werid ass villians på natten dE SOVER ALDRIG jag blir så frustrerad.

4 aug, 2015 12:48

Borttagen

Avatar




Det är faktiskt ok att gå på jobbcenter, framförallt så kommer man upp i tid och har något att gå till varje dag.

Blev bjuden på kaffe också av en jag träffade där idag och han söka fyra jobb under en timme.

4 aug, 2015 12:55

1 2 3 ... 20964 20965 20966 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.