Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20963 20964 20965 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
LolFeelings
Elev

Avatar


Nu finns det ett spindelnät över gardinstången. Det var väl det eller svettas ihjäl här inne, antar jag.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

3 aug, 2015 23:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:

Det blir förmodligen Kalmar. Ny plats där inte en jävel vet vem jag är. Där jag kan få börja om och folk lär känna mig för den jag är. Egentligen. Bra tågförbindelser också. Jag gillar tåg. Tåg är bäst.

(Har sökt massvis med jobb där i krokarna nu. Något måste fan nappa.)


Kalmar!! Du kommer vara varmt välkommen där (i alla fall från mig). Nu bor jag inte längre i Kalmar men i alla fall precis på andra sidan av bron.

3 aug, 2015 23:51

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Vi kommer att flytta. För jag vill verkligen inte bo kvar i denna gudsförgätna, äckliga lilla håla full med inskränkta idioter som med blicken avlivar mig långsamt med en skyffel en ljum tisdagseftermiddag. Alla kommer för alltid att se mig som den där personen jag inte är. De kommer aldrig att fatta.

Det blir förmodligen Kalmar. Ny plats där inte en jävel vet vem jag är. Där jag kan få börja om och folk lär känna mig för den jag är. Egentligen. Bra tågförbindelser också. Jag gillar tåg. Tåg är bäst.

(Har sökt massvis med jobb där i krokarna nu. Något måste fan nappa.)
hur kommer det sig att ni hamnade där ni bor nu ?



När jag var tonåring flyttade jag och min urpsrungsfamilj (eller vad det heter - min mor och mina syskon) till en närliggande ort, och när jag var 16 träffade jag C. Vi blev tillsammans, flyttade ihop, men vi kom liksom aldrig någonstans. Jag har alltid velat flytta ifrån den här förbannade kommunen, men det har aldrig blivit av för att det alltid har varit så komplicerat med än det ena, än det andra.. Men nu jävlar. Jag ska fan bort härifrån. Jag får fnatt.


Mjo, men jag förstår dig. Jag bor iofs i en -hyfsat- liten håla men inte en jävel vet vem jag är här o det är jäkligt skönt tbh Och det är ju bra om ni flyttar innan Luna kommer in sig i skolan o sånt så, passa på

3 aug, 2015 23:54

Frivolt
Elev

Avatar


Alltså pallar fan inte.....


jävla sit!
Hoppas jag somnar fort - så jag slipper tänka en massa!

Spoiler:
Tryck här för att visa!Larry kommer bli min död - I know that

4 aug, 2015 00:40

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


känner mig så ?????????? konstig typ
vet inte
men jag kan inte pinpointa vad det är men känner en så otroligt weird känsla just nu. behövde dela med mig av det k

speech!

4 aug, 2015 03:17

Fellrendión
Elev

Avatar


"Inloggade: 1"


._______________________.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

4 aug, 2015 03:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Vi kommer att flytta. För jag vill verkligen inte bo kvar i denna gudsförgätna, äckliga lilla håla full med inskränkta idioter som med blicken avlivar mig långsamt med en skyffel en ljum tisdagseftermiddag. Alla kommer för alltid att se mig som den där personen jag inte är. De kommer aldrig att fatta.

Det blir förmodligen Kalmar. Ny plats där inte en jävel vet vem jag är. Där jag kan få börja om och folk lär känna mig för den jag är. Egentligen. Bra tågförbindelser också. Jag gillar tåg. Tåg är bäst.

(Har sökt massvis med jobb där i krokarna nu. Något måste fan nappa.)


I mig har du alltid en vän i Kalmar, om du vill ha en ♥

Önskar att jag kunde hjälpa dig med jobben, men tyvärr så har det ju inte gått så bra för egen del på den fronten heller... Men jag hoppas för din skull.

4 aug, 2015 08:57

Emma Granger
Elev

Avatar


Jag flyttar imorgon.

Till USA och jag tror helt ärligt att jag kommer dö.

Trött tjej <333

4 aug, 2015 09:30

Borttagen

Avatar


Obliviate_ så underbart att få vara inkognito. För egen del har jag fått höra att jag är ett av kommunens "original" och har blivit någon slags ökänd celebritet här, och i synnerhet hålan jag bor i. Det irriterande är att jag liksom inte riktigt vet vad det grundar i. I högstadiet fick någon reda på att jag var förälskad i en tjej - i samma veva som en klasskamrats mamma hade sett mig till skogs under en sabbat när hon var ute med sin hund, så därmed började fackeltågen eskalera. Jag antar att jag i de flestas ögon här fortfarande är en lesbisk djävulsdyrkare som offrar kattungar till Satan. Att jag älskar katter och aldrig skulle få för mig att skada ett djur spelar dock ingen roll för dem. Haha.. Vafan. Jag fattar inte hur jag har stått ut såhär länge.

Jinx
♥ ♥ ♥!!
Det vill jag.. oerhört gärna. Det betyder otroligt mycket att få veta. Tack!
Du har en lika stor vän i mig, också!

4 aug, 2015 09:50

Frivolt
Elev

Avatar


Vaknar upp och så har man missat massor av en viss fandom xD det roliga när allt sånt händer i USA och själv bor man i Sverige...


Well xD

Godmorgon, eller nått! Idag hoppas jag på att få hämta ut min nya mobil!

4 aug, 2015 10:31

1 2 3 ... 20963 20964 20965 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.