Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20962 20963 20964 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Kan ni gissa hur gamla Disney-prinsessorna är? Jag tor inte det. Jag blev iallafall ganska chockad på vissa ._.
http://www.buzzfeed.com/fionarutherford/can-you-guess-the-actual-age-of-disney-princesses#.jymRyJRmd

Hade bara rätt på Ariel, Rapunzel och Aurora. xD Gissade bara. Men kom ganska nära de flesta iaf. Wtf Snövit är 14?? xDD Shit... hade inte räknat med det haha!

Jasmine och Snövit var de skummaste, jag har alltid trott att de är typ runt 20...xD

3 aug, 2015 22:38

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Kan ni gissa hur gamla Disney-prinsessorna är? Jag tor inte det. Jag blev iallafall ganska chockad på vissa ._.
http://www.buzzfeed.com/fionarutherford/can-you-guess-the-actual-age-of-disney-princesses#.jymRyJRmd

Hade bara rätt på Ariel, Rapunzel och Aurora. xD Gissade bara. Men kom ganska nära de flesta iaf. Wtf Snövit är 14?? xDD Shit... hade inte räknat med det haha!

Jasmine och Snövit var de skummaste, jag har alltid trott att de är typ runt 20...xD

Typ de man trodde var äldre var yngre och de man trodde var yngre var äldre. xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

3 aug, 2015 22:44

Chaemy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Chaemy:
Igår fick min kusin hem sin sjöjungfrufena. En blå, helt underbart vacker. Hon, jag och hennes föräldrar åkte till en sjö så att hon skulle få simma i den för första gången. Jag tog med min lika vackra lila fena. Vattnet var kallt, men det var så roligt ändå. Och det var så himla fint att kolla under vattnet på henne när hon simmade så graciöst, det var obeskrivligt vackert. Jag har simmat ensam med min fena ända sedan igår, och det var verkligen roligt att simma med en annan sjöjungfru. Jag och min kusin är väldigt nära och bor bara hundra meter ifrån varandra, så vi kommer förmodligen simma tillsammans ofta... Iiih!!


Åh, vad glad jag blir av att läsa detta! ♥

Något jag har funderat på är dock hur man simmar i en sjöjungfrufena. Vill du förklara det så skulle jag bli väldigt glad

Vad kul det är att du glädjs av andras glädje på det sättet!

Jag tror att simsättet kallas för "dolphin kick" eller nåt, och så heter det just för att man rör benen som en delfin rör sin fena. Man simmar liksom som en våg med benen. Det är lite svårt att förklara så jag länkar en video som du kanske kan titta på. Folk brukar tycka att det ser svårt ut eller fråga om det inte är läskigt att ha benen ihoptvingade som man har när man har en fena och så vidare men det tycker inte jag. Det känns helt naturligt för mig att simma så och jag tycker att det är såå kul att liksom vara en sjöjungfru.
Men här är en video!

Flickan i videon simmar ganska graciöst och långsamt, men man kan simma på lite olika sätt. Snabbt och kvicka rörelser, till exempel. Om du har tillgång till youtube så kan du söka på typ "mermaid tail swimming" så kan du hitta lite olika!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

3 aug, 2015 22:53

Borttagen

Avatar


Vi kommer att flytta. För jag vill verkligen inte bo kvar i denna gudsförgätna, äckliga lilla håla full med inskränkta idioter som med blicken avlivar mig långsamt med en skyffel en ljum tisdagseftermiddag. Alla kommer för alltid att se mig som den där personen jag inte är. De kommer aldrig att fatta.

Det blir förmodligen Kalmar. Ny plats där inte en jävel vet vem jag är. Där jag kan få börja om och folk lär känna mig för den jag är. Egentligen. Bra tågförbindelser också. Jag gillar tåg. Tåg är bäst.

(Har sökt massvis med jobb där i krokarna nu. Något måste fan nappa.)

3 aug, 2015 23:18

Hedwig96
Elev

Avatar


Imorgon ska jag sova läänge, måste verkligen få sova ut lite nu

3 aug, 2015 23:24

Luna Chang
Elev

Avatar

+1


Slutscenen av Aristocats ♥.♥

Hej

3 aug, 2015 23:25

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Vi kommer att flytta. För jag vill verkligen inte bo kvar i denna gudsförgätna, äckliga lilla håla full med inskränkta idioter som med blicken avlivar mig långsamt med en skyffel en ljum tisdagseftermiddag. Alla kommer för alltid att se mig som den där personen jag inte är. De kommer aldrig att fatta.

Det blir förmodligen Kalmar. Ny plats där inte en jävel vet vem jag är. Där jag kan få börja om och folk lär känna mig för den jag är. Egentligen. Bra tågförbindelser också. Jag gillar tåg. Tåg är bäst.

(Har sökt massvis med jobb där i krokarna nu. Något måste fan nappa.)
hur kommer det sig att ni hamnade där ni bor nu ?

3 aug, 2015 23:25

The Ninja
Elev

Avatar


Vänner.

Ja, vänner.
Wow. Vad betyder det ordet ens en gång?
Vänner som inte bryr sig om att man är i en depression. Som inte har någon som helst förståelse för det tillståndet jag befinner mig i.

Vänner?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FasAYWmm.png

3 aug, 2015 23:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Vi kommer att flytta. För jag vill verkligen inte bo kvar i denna gudsförgätna, äckliga lilla håla full med inskränkta idioter som med blicken avlivar mig långsamt med en skyffel en ljum tisdagseftermiddag. Alla kommer för alltid att se mig som den där personen jag inte är. De kommer aldrig att fatta.

Det blir förmodligen Kalmar. Ny plats där inte en jävel vet vem jag är. Där jag kan få börja om och folk lär känna mig för den jag är. Egentligen. Bra tågförbindelser också. Jag gillar tåg. Tåg är bäst.

(Har sökt massvis med jobb där i krokarna nu. Något måste fan nappa.)
hur kommer det sig att ni hamnade där ni bor nu ?



När jag var tonåring flyttade jag och min urpsrungsfamilj (eller vad det heter - min mor och mina syskon) till en närliggande ort, och när jag var 16 träffade jag C. Vi blev tillsammans, flyttade ihop, men vi kom liksom aldrig någonstans. Jag har alltid velat flytta ifrån den här förbannade kommunen, men det har aldrig blivit av för att det alltid har varit så komplicerat med än det ena, än det andra.. Men nu jävlar. Jag ska fan bort härifrån. Jag får fnatt.

3 aug, 2015 23:35

Detta inlägg ändrades senast 2015-08- 3 kl. 23:36
Antal ändringar: 3

EMELESEL
Elev

Avatar


jag hatar lady dahmer så jävla mycket. hon är så otroligt himla vidrig. verkligen hatar. dra.

3 aug, 2015 23:36

1 2 3 ... 20962 20963 20964 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.