@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Luna Chang: Jag kan höra hur någons larm ringer, och här ligger jag och har precis sett klart Lilla sjöjungfrun och väntar på att huset ska bli tomt på folk så jag kan äta pizza Vad gör jag med mitt liv egentligen?? Lilla vän, har du hört talas om att sova på nätterna? Vad exakt är det bra för? ...nu när du säger det har jag faktiskt ingen aning, förutom att normala människor med ett socialt liv har ett system för att synkronisera sin dygnsrytm och därigenom kunna samordna sina liv och på sätt och vis leva tillsammans utan förvirring och få en känsla av samhörighet, och sen förväntas ALLA göra likadant. But I don't really know why it would be necessary .-. Also it's something about people in the old days having to get as much as possibly out of the daylight hours Men mitt system funkar så att det inte spelar någon roll när jag går å sover, jag kommer ändå att vakna vid ett om jag inte har ställt något larm, och det finns kvar mycket tid efter ett att vara med andra människor Fast normala människor tycker inte det räcker, de vill att man går upp på morgonen Förresten, kan någon låna mig en fungerande skivläsare till datorn? 3 aug, 2015 14:32 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag skulle kunna låna dig en sån Om man bortser det faktum att jag ska använda den nu men ja xD Hej 3 aug, 2015 16:07 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Jag skulle kunna låna dig en sån Om man bortser det faktum att jag ska använda den nu men ja xD Det visade sig att det var skivorna som hade för mycket repor, så nu när jag har andra så går det bättre xD 3 aug, 2015 16:11 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Luna Chang: Jag skulle kunna låna dig en sån Om man bortser det faktum att jag ska använda den nu men ja xD Det visade sig att det var skivorna som hade för mycket repor, så nu när jag har andra så går det bättre xD Vad bra, för det hade kanske varit lite väl långt att komma och låna min xD Hej 3 aug, 2015 16:13 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Luna Chang: Jag skulle kunna låna dig en sån Om man bortser det faktum att jag ska använda den nu men ja xD Det visade sig att det var skivorna som hade för mycket repor, så nu när jag har andra så går det bättre xD Vad bra, för det hade kanske varit lite väl långt att komma och låna min xD Jo, kanske xD För det blev inget av med Norge för dig och Ida, eller? 3 aug, 2015 16:15 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Luna Chang: Jag skulle kunna låna dig en sån Om man bortser det faktum att jag ska använda den nu men ja xD Det visade sig att det var skivorna som hade för mycket repor, så nu när jag har andra så går det bättre xD Vad bra, för det hade kanske varit lite väl långt att komma och låna min xD Jo, kanske xD För det blev inget av med Norge för dig och Ida, eller? Nä xD Hej 3 aug, 2015 16:21 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Luna Chang: Jag skulle kunna låna dig en sån Om man bortser det faktum att jag ska använda den nu men ja xD Det visade sig att det var skivorna som hade för mycket repor, så nu när jag har andra så går det bättre xD Vad bra, för det hade kanske varit lite väl långt att komma och låna min xD Jo, kanske xD För det blev inget av med Norge för dig och Ida, eller? Nä xD Now that's stupid >_> 3 aug, 2015 16:24 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag behöver hjälp nu, vilken ska jag se:
Pocahontas Skönheten och Odjuret Aristocats Dumbo Micke och Molle Hej 3 aug, 2015 16:33 |
|
Emma Granger
Elev |
Idag ska jag se Paper Towns :p
Trött tjej <333 3 aug, 2015 16:53 |
|
hyperion
Elev |
clara henry kom nyss ut som bi och jag blir bara så fucking glad ♥ finns för få offentliga personer som är öppna med att de är bi.
![]()
3 aug, 2015 17:24 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen