Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20958 20959 20960 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


Vaknade nyss xD grattis till mig xD

Eller ja, min katt väckte mig klockan åtta men sen somnade jag om xD

3 aug, 2015 11:35

Borttagen

Avatar


Hatar mensvärk..

3 aug, 2015 11:55

Borttagen

Avatar


JAG SKA PÅ PRIDE OMF

3 aug, 2015 12:01

Borttagen

Avatar


det regnar ♥♥♥

3 aug, 2015 12:08

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
JAG SKA PÅ PRIDE OMF

IDAG?! :OOOOO

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

3 aug, 2015 13:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Borttagen:
JAG SKA PÅ PRIDE OMF

IDAG?! :OOOOO
NEJ MEN PÅ LÖRDAG! ditt kik verkar inte fungera btw men jag fick gå på lördag

3 aug, 2015 13:20

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Borttagen:
JAG SKA PÅ PRIDE OMF

IDAG?! :OOOOO
NEJ MEN PÅ LÖRDAG! ditt kik verkar inte fungera btw men jag fick gå på lördag

Min mobil är död och jag hittar inte den så det kan vara därför. >.<
Men vad kul!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

3 aug, 2015 13:30

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Luna Chang:
Jag kan höra hur någons larm ringer, och här ligger jag och har precis sett klart Lilla sjöjungfrun och väntar på att huset ska bli tomt på folk så jag kan äta pizza

Vad gör jag med mitt liv egentligen??

Lilla vän, har du hört talas om att sova på nätterna?

Vad exakt är det bra för?

Hej

3 aug, 2015 13:45

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Luna Chang:
Jag kan höra hur någons larm ringer, och här ligger jag och har precis sett klart Lilla sjöjungfrun och väntar på att huset ska bli tomt på folk så jag kan äta pizza

Vad gör jag med mitt liv egentligen??

Lilla vän, har du hört talas om att sova på nätterna?

Vad exakt är det bra för?

...nu när du säger det har jag faktiskt ingen aning, förutom att normala människor med ett socialt liv har ett system för att synkronisera sin dygnsrytm och därigenom kunna samordna sina liv och på sätt och vis leva tillsammans utan förvirring och få en känsla av samhörighet, och sen förväntas ALLA göra likadant.
But I don't really know why it would be necessary .-.

Also it's something about people in the old days having to get as much as possibly out of the daylight hours

3 aug, 2015 13:51

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Luna Chang:
Jag kan höra hur någons larm ringer, och här ligger jag och har precis sett klart Lilla sjöjungfrun och väntar på att huset ska bli tomt på folk så jag kan äta pizza

Vad gör jag med mitt liv egentligen??

Lilla vän, har du hört talas om att sova på nätterna?

Vad exakt är det bra för?

...nu när du säger det har jag faktiskt ingen aning, förutom att normala människor med ett socialt liv har ett system för att synkronisera sin dygnsrytm och därigenom kunna samordna sina liv och på sätt och vis leva tillsammans utan förvirring och få en känsla av samhörighet, och sen förväntas ALLA göra likadant.
But I don't really know why it would be necessary .-.

Also it's something about people in the old days having to get as much as possibly out of the daylight hours

Men mitt system funkar så att det inte spelar någon roll när jag går å sover, jag kommer ändå att vakna vid ett om jag inte har ställt något larm, och det finns kvar mycket tid efter ett att vara med andra människor

Hej

3 aug, 2015 14:18

1 2 3 ... 20958 20959 20960 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.