@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Vaknade nyss xD grattis till mig xD
Eller ja, min katt väckte mig klockan åtta men sen somnade jag om xD 3 aug, 2015 11:35 |
|
Borttagen
|
Hatar mensvärk..
3 aug, 2015 11:55 |
|
Borttagen
|
JAG SKA PÅ PRIDE OMF
3 aug, 2015 12:01 |
|
Borttagen
|
det regnar ♥♥♥
3 aug, 2015 12:08 |
|
Fellrendión
Elev |
3 aug, 2015 13:18 |
|
Borttagen
|
NEJ MEN PÅ LÖRDAG! ditt kik verkar inte fungera btw men jag fick gå på lördag
3 aug, 2015 13:20 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: NEJ MEN PÅ LÖRDAG! ditt kik verkar inte fungera btw men jag fick gå på lördag Min mobil är död och jag hittar inte den så det kan vara därför. >.< Men vad kul!
3 aug, 2015 13:30 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Luna Chang: Jag kan höra hur någons larm ringer, och här ligger jag och har precis sett klart Lilla sjöjungfrun och väntar på att huset ska bli tomt på folk så jag kan äta pizza Vad gör jag med mitt liv egentligen?? Lilla vän, har du hört talas om att sova på nätterna? Vad exakt är det bra för? Hej 3 aug, 2015 13:45 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Luna Chang: Jag kan höra hur någons larm ringer, och här ligger jag och har precis sett klart Lilla sjöjungfrun och väntar på att huset ska bli tomt på folk så jag kan äta pizza Vad gör jag med mitt liv egentligen?? Lilla vän, har du hört talas om att sova på nätterna? Vad exakt är det bra för? ...nu när du säger det har jag faktiskt ingen aning, förutom att normala människor med ett socialt liv har ett system för att synkronisera sin dygnsrytm och därigenom kunna samordna sina liv och på sätt och vis leva tillsammans utan förvirring och få en känsla av samhörighet, och sen förväntas ALLA göra likadant. But I don't really know why it would be necessary .-. Also it's something about people in the old days having to get as much as possibly out of the daylight hours 3 aug, 2015 13:51 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Luna Chang: Jag kan höra hur någons larm ringer, och här ligger jag och har precis sett klart Lilla sjöjungfrun och väntar på att huset ska bli tomt på folk så jag kan äta pizza Vad gör jag med mitt liv egentligen?? Lilla vän, har du hört talas om att sova på nätterna? Vad exakt är det bra för? ...nu när du säger det har jag faktiskt ingen aning, förutom att normala människor med ett socialt liv har ett system för att synkronisera sin dygnsrytm och därigenom kunna samordna sina liv och på sätt och vis leva tillsammans utan förvirring och få en känsla av samhörighet, och sen förväntas ALLA göra likadant. But I don't really know why it would be necessary .-. Also it's something about people in the old days having to get as much as possibly out of the daylight hours Men mitt system funkar så att det inte spelar någon roll när jag går å sover, jag kommer ändå att vakna vid ett om jag inte har ställt något larm, och det finns kvar mycket tid efter ett att vara med andra människor Hej 3 aug, 2015 14:18 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen