@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DarkBells
Elev |
2 aug, 2015 22:15 |
|
Holytail
Elev |
2 aug, 2015 22:16 |
|
Borttagen
|
2 aug, 2015 22:20 |
|
Hedwig96
Elev |
Jahha 2 aug, 2015 22:23 |
|
DarkBells
Elev |
är kvartsfinsk, så jag kan lite finska.
eller jag kan basically bara svära lite, räkna, säga jag älskar dig och säga tår (jag gillade tår väldigt mycket när jag var liten ok)
2 aug, 2015 22:32 |
|
Frivolt
Elev |
Har börjat skriva med en tjej från Belgien på twitter
Intessant Älskar internet vid sådana tillfällen bland annat!! 2 aug, 2015 22:35 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av DarkBells: är kvartsfinsk, så jag kan lite finska. eller jag kan basically bara svära lite, räkna, säga jag älskar dig och säga tår (jag gillade tår väldigt mycket när jag var liten ok) Jag är också kvartsfinne...helfinsk. eh Nej men alla i släkten är svenskspråkiga utom farfar, så jag kan egentligen inte heller så bra finska 2 aug, 2015 22:40 |
|
Borttagen
|
Ska snart beställa en hopfällbar rockring där jag fick bestämma färgerna själva! Det fick bli joker-tema; lila, grön och vit. *-*
Can't wait! Hooping är kul!! 2 aug, 2015 22:50 |
|
Borttagen
|
vet inte vad jag hatar mer, skola eller lov.
2 aug, 2015 23:02 |
|
skogsvarelser
Elev |
såg en artikel förut i tidningen med rubriken "hur queer är sverigedemokraterna?" & kände på riktigt hur hjärtat stannade till ett tag innan jag började läsa & såg att det handlade om hur partier som sd använder hbtq & feminism (som de egentligen är emot) för att legitimera rasism & islamofobi
es gibt Möglichkeiten für mich, gewiß, aber unter welchem Stein liegen sie? 2 aug, 2015 23:08 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen