@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DarkBells
Elev |
min pappa lovade mig att han skulle hämta mig från flygplatsen en gång, men han hade glömt bort vilken dag jag skulle komma och var två timmar bort. jag fick sova hos en kompis.
han ska hämta mig från flygplatsen igen imorgon. jag har retat honom i några dagar nu, han är ganska irriterad. jag smsade precis honom och frågade om han visste vilken tid planet kommer. han frågade om planet skulle komma ikväll. Spoiler: Tryck här för att visa!
2 aug, 2015 21:10 |
|
Klaestron
Elev |
2 aug, 2015 21:35 |
|
Majen00
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Majen00: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Majen00: Skrivet av Frivolt: Det kan vi väll Majen00 Kan vi bli bästisar nu? Alltså hur fan lyckas duu??? ;O Gaash xD tell me ya secret xD Well, got a secret can you keep it? Spoiler: Tryck här för att visa! Yeeey pff xD Alltsååå...Jag vill oxååå ;O xD Well, NÅN gång!! men NÅTT måste du ju göra ;O det här va väl andra gången? xD Använd speciellt hashtagen #lifelovebeauty typ idk xD Spoiler: Tryck här för att visa! Hha får försöka det!! 35:e?!?!? WWWWTTTFFFFF??!?"?"???"??"?"?"?"?" Snart kommer han fan börja följa dig xD xD Hahah ah det skulle ju vara drömmen xD Men jag har räknat för varje gång han gillat/kommenterat/repostat, basically hur många gånger jag blivit noticed
2 aug, 2015 21:37 |
|
Frivolt
Elev |
Majen00 haha jaa xD herreguud!! då får du säg åt han att följa mig å
OMG...hur fasen gör du? xD Jag tror jag har två "kändisar" som har svarat mig på insta - Veronica Wagner (en gymnast) och Danny xD 2 aug, 2015 21:40 |
|
Borttagen
|
Jag är beroende av kaffe latte!!! Har aldrig tänkt på hur lätt det är att göra hemma förrän nu, nu kan jag inte sluta!!
Idag på min kvällspromenad träffade jag änder och svanar, fluffiga kossor med jättestora horn och en sällskapssjuk liten katt! Jag älskar att bo där jag bor!!! ♥ (villaområde i yttersta ytterkanten av en småstad och med landsbygden precis bredvid, dessutom jättenära Sveriges tredje största stad samt en känd studentstad, har det bästa av alla världar!) 2 aug, 2015 21:40
Detta inlägg ändrades senast 2015-08- 2 kl. 21:43
|
|
Frivolt
Elev |
"och så blev han mördad lagomt till nattmackan"
"Om nån undrar var jag är så är jag på åhlens och missandlar snattare" xD Gunvald ♥ Alltså han e fan bäst alltså!! 2 aug, 2015 21:43 |
|
Majen00
Elev |
2 aug, 2015 21:52 |
|
Frivolt
Elev |
Eh!! HUR?" Seriously..HOW??!?! xD Nämenee....jag ska väl sitta här o va gla för mina 100 följare efter två veckor...japp.... xD 2 aug, 2015 21:54 |
|
Borttagen
|
Jag blev nyligen myndig och jag inleder mina första dagar att sno en rockring. (eller inte, men den hade legat längs en vägkant, orörd, i över en vecka så why not?)
2 aug, 2015 22:01 |
|
Hedwig96
Elev |
2 aug, 2015 22:14 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen