@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: awww haha c:Skrivet av Borttagen: ska förmodligen på pride på lördag dör redan ;_; stryk "förmodligen", du måste följa med c; 2 aug, 2015 18:59 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Majen00: Skrivet av Frivolt: Det kan vi väll Majen00 Kan vi bli bästisar nu? Alltså hur fan lyckas duu??? ;O Gaash xD tell me ya secret xD Well, got a secret can you keep it? Spoiler: Tryck här för att visa! Yeeey pff xD Alltsååå...Jag vill oxååå ;O xD Well, NÅN gång!! men NÅTT måste du ju göra ;O det här va väl andra gången? xD 2 aug, 2015 18:59 |
|
LolFeelings
Elev |
Det värsta som finns är när man delar ut reklam i sitt område och så har de satt upp en stor skylt med att de bygger nya hus... D:
2 aug, 2015 19:07 |
|
Hedwig96
Elev |
![]() Detta är en skylt här i närheten, någon har fixat så att de står SVERIGE där! Varför? Kollar man noga ser man att de står RASEBORG under. Kanske nån tyckte att det var så svenskspråkigt här att de är som Finlands Sverige, haha. Lite undrar man nog vem som gjort det 2 aug, 2015 19:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: ![]() Detta är en skylt här i närheten, någon har fixat så att de står SVERIGE där! Varför? Kollar man noga ser man att de står RASEBORG under. Kanske nån tyckte att det var så svenskspråkigt här att de är som Finlands Sverige, haha. Lite undrar man nog vem som gjort det Åh, Sverige växer ;P 2 aug, 2015 19:53 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: ![]() Detta är en skylt här i närheten, någon har fixat så att de står SVERIGE där! Varför? Kollar man noga ser man att de står RASEBORG under. Kanske nån tyckte att det var så svenskspråkigt här att de är som Finlands Sverige, haha. Lite undrar man nog vem som gjort det Åh, Sverige växer ;P Jo 2 aug, 2015 20:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Budapest är magiskt. Vill aldrig åka hem. Vad har ni hittat på där? Så mycket! Utforskat staden. Ätit på flera jättegoda restauranger. Upplevt Escape games (googla Claustrophilia Budapest om ni vill veta mer om det! Sjukt kul!). Mött upp andra svenskar via Jodel (bästa appen) och gått på ruinbarer/nattklubbar med dem. Varit på ett spa/badställe där det både fanns vågmaskinsbassäng och helande thermalbad. Åkt pariserhjul och sett Budapest från hög höjd. Badat i hotellets pool. Gått igenom en stor stadspark på kvällen fylld av ungdomar som bara satt och umgicks i grupper på gräset. Lärt oss åka tunnelbana och spårvagn och typ känt oss hemma i staden pga lätt att hitta. Vill redan tillbaka och har inte ens åkt hem än! Men nästa gång vill jag åka på våren eller senare på hösten.. Har varit lite för varmt för min smak och är glad att jag åker hem imorgon för senare i veckan ska det tydligen bli över 32 grader.. 2 aug, 2015 20:05 |
|
Frivolt
Elev |
Nån som vill uggla?
Jag måste verkligen uggla med någon nu D: Det är om jobbiga psykiska saker så gärna nån som har bra erfarenhet av sånt och/eller vet mycket om det! D: 2 aug, 2015 20:40 |
|
Majen00
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Majen00: Skrivet av Frivolt: Det kan vi väll Majen00 Kan vi bli bästisar nu? Alltså hur fan lyckas duu??? ;O Gaash xD tell me ya secret xD Well, got a secret can you keep it? Spoiler: Tryck här för att visa! Yeeey pff xD Alltsååå...Jag vill oxååå ;O xD Well, NÅN gång!! men NÅTT måste du ju göra ;O det här va väl andra gången? xD Använd speciellt hashtagen #lifelovebeauty typ idk xD Spoiler: Tryck här för att visa!
2 aug, 2015 20:49 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Majen00: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Majen00: Skrivet av Frivolt: Det kan vi väll Majen00 Kan vi bli bästisar nu? Alltså hur fan lyckas duu??? ;O Gaash xD tell me ya secret xD Well, got a secret can you keep it? Spoiler: Tryck här för att visa! Yeeey pff xD Alltsååå...Jag vill oxååå ;O xD Well, NÅN gång!! men NÅTT måste du ju göra ;O det här va väl andra gången? xD Använd speciellt hashtagen #lifelovebeauty typ idk xD Spoiler: Tryck här för att visa! Hha får försöka det!! 35:e?!?!? WWWWTTTFFFFF??!?"?"???"??"?"?"?"?" Snart kommer han fan börja följa dig xD xD 2 aug, 2015 21:05 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen