@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: MTEL: Byyyyt inteeee!! Tänk på alla tummar alla kommer förlora. Hahaha, vaddå alla? Tänk på mig* då. ;D Men gör som du vill. xP
2 aug, 2015 18:27 |
|
Borttagen
|
ska förmodligen på pride på lördag dör redan ;_;
2 aug, 2015 18:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: MTEL: Byyyyt inteeee!! Tänk på alla tummar alla kommer förlora. Hahaha, vaddå alla? Tänk på mig* då. ;D Men gör som du vill. xP Haha, tummar dig tre gånger om dagen i tre månader sen tar jag bort kontot ^^ 2 aug, 2015 18:30 |
|
Hedwig96
Elev |
Snart börjar äntligen min sommarledighet
2 aug, 2015 18:36 |
|
Borttagen
|
Gillade faktiskt den här, i alla fall början. 2 aug, 2015 18:44 |
|
Fellrendión
Elev |
Genom alla år har jag alltid klagat över hur kort lovet varit och även om jag inte kan säga att jag någonsin skulle kunna vara på riktigt redo för skolan så är jag faktiskt väldigt nöjd med mitt lov hittills måste jag säga.
Saker jag gjort: *varit på Bornholm *MultiCon?! *träffat massa underbara mugglisar jag säkert aldrig skulle träffat om det inte vore för MultiCon (hintar speciellt till Igelbarnet och Chaemy) och sen var det folk som jag inte ens visste hade Mugglis förrän efter jag lärt känna de på konventet. *fått nya vänner!♥ *trampat sönder en spegel *Campat på en ö nästan helt för oss själva *lekt SAW med lego *varit i Finland i en månad och haft allmänt mys *Rollspelat (bordspel) hela TRE gånger!! Första gången i mitt liv! *gjort en film! *lärt mig mer om panikångest och kunnat hantera det bättre och kunna töja på mina egna gränser. *träffat Chaemy för andra gången Jag är nog inte så hemskt stressad inför skolstarten faktiskt.
2 aug, 2015 18:44 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
alltså folket, om ni gillar sitcoms/komediserier i allmänhet, KOLLA PÅ PARKS AND RECREATION OCH/ELLER BROOKLYN NINE-NINE. Har försökt få folk att se på dem sen jag själv började i typ februari/mars-ish, och seriöst. De är så underrated. watch them nowwww
+ har ingen att prata om dem med and it's annoyingggg så om någon ser på någon av dem, ![]() speech! 2 aug, 2015 18:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ska förmodligen på pride på lördag dör redan ;_; stryk "förmodligen", du måste följa med c; 2 aug, 2015 18:52 |
|
Borttagen
|
Alltså, har inte läst om Shingeki no Koijin (vet att jag stavar fel nu) på väldigt länge för att jag tänkte att då blir man glatt överraskad sen när säsong 2 kommer. Nu råkade jag läsa och det känns ju som att den kommer vara färdig någon gång 2017 ;( Ser om första säsongen nu för att jag knappt mindes något. Hur ska dom ens vinna över titans (svenskt ord? 2 aug, 2015 18:55 |
|
Majen00
Elev |
Skrivet av Frivolt: Det kan vi väll Majen00 Kan vi bli bästisar nu? Alltså hur fan lyckas duu??? ;O Gaash xD tell me ya secret xD Well, got a secret can you keep it? Spoiler: Tryck här för att visa!
2 aug, 2015 18:56 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen