Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20952 20953 20954 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
kid
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Tillåt mig fangirla när en sjukt söt person svarat på min kommentar.♥

Vem? :o

2 aug, 2015 16:58

Obliviate_
Elev

Avatar


HAHA. Gick med i viktklubb och jag förstår absolut ingenting. Well this is good.

Jag kan inte räkna kalorier för fem öre :3333

2 aug, 2015 17:05

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av kid:
Skrivet av Fellrendión:
Tillåt mig fangirla när en sjukt söt person svarat på min kommentar.♥

Vem? :o

Nån cosplayer på deviantart.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

2 aug, 2015 17:08

Borttagen

Avatar


Jag har skrivit en dikt på svenska, engelska och tyska! Varför nöja sig med ett språk när man kan skriva på tre?

2 aug, 2015 17:14

Borttagen

Avatar




Blir det sol den här veckan som kommer tänker jag lägga mig och sola, mest för att säga hejdå till solen och värmen.



2 aug, 2015 17:21

Borttagen

Avatar


Man känner sig som en ny person när man tar bort sin förra account som man har haft i flera år och sedan gör en ny. Börja om på nytt.

2 aug, 2015 18:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Man känner sig som en ny person när man tar bort sin förra account som man har haft i flera år och sedan gör en ny. Börja om på nytt.


Vilken var din förra? : O

Funderar också på att göra det, fast typ mitt i natten så att jag kan försöka få tillbaka alla min regnbågar som finns på profilen :3

2 aug, 2015 18:11

Luna Chang
Elev

Avatar


Övertalade tre pers att vi ska äta pizza trots att ingen av de var särskilt sugen på pizza

Hej

2 aug, 2015 18:17

Fellrendión
Elev

Avatar


MTEL: Byyyyt inteeee!! Tänk på alla tummar alla kommer förlora. Nej men jag kommer typ aldrig kunna vänja mig vid ett nytt användarnamn sen. ;.;

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

2 aug, 2015 18:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
MTEL: Byyyyt inteeee!! Tänk på alla tummar alla kommer förlora. Nej men jag kommer typ aldrig kunna vänja mig vid ett nytt användarnamn sen. ;.;



Hahaha, vaddå alla? du har fått massa tummar av mig ^^

2 aug, 2015 18:24

1 2 3 ... 20952 20953 20954 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.