@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag är trött
2 aug, 2015 11:14 |
|
Obliviate_
Elev |
Cyklat 2,5 mil per dag i fem dagar denna vecka. Frågan är hur mkt man ska köra idag. Ont i varenda muskel i kroppen :<
2 aug, 2015 11:15 |
|
Citruzz
Elev |
sjuk och trött, fått ett sugmärke av min soulsister och känner mig allmänt droga av koffein, zyx och paractamol.
Och å har jag mens, den bah hejhej här kommer jag en vecka förtidigt, fint va? 2 aug, 2015 11:24 |
|
DarkBells
Elev |
2 aug, 2015 12:39 |
|
kid
Elev |
Skrivet av DarkBells: VAD HETER DEN DÄR HEMSIDAN DÄR MAN SKA BESKRIVA EN PERSON OCH SÅ SKA HAN GISSA HJÄLP MIG http://en.akinator.com/ kanske? 2 aug, 2015 12:42 |
|
Frivolt
Elev |
Jag hoppas att jag kommer få min mobil imorn...jag behöver ha ngt kul att göra D: pallar lixom inte mitt liv D:
2 aug, 2015 12:47 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av kid: Ja, tack!!! har letat överallt efter den (känns det som)Skrivet av DarkBells: VAD HETER DEN DÄR HEMSIDAN DÄR MAN SKA BESKRIVA EN PERSON OCH SÅ SKA HAN GISSA HJÄLP MIG http://en.akinator.com/ kanske?
2 aug, 2015 12:50 |
|
Borttagen
|
Dat moment när man går igenom "gamla" inlägg i olika forum, bland annat Mugglis, och inser hur jävla barnslig man var ... samt hur jäkla mkt bättre man blivit. '
Höhö. 2 aug, 2015 12:52 |
|
Klaestron
Elev |
2 aug, 2015 13:00 |
|
Frivolt
Elev |
2 aug, 2015 13:01 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen