@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
Skrivet av fakeliampayne: Ehm... ZUKE är fortfarande bra så... Bye Liam. Skrivet av Beben: det är faktiskt mer normalt än vad vi brukar prata om särskilt när vi började prata om zuke och typ dog liksom what even fakeliampayne och jag är normala. För att ha konversationer om plåster är fullt normalt. Om man är oss. 2 aug, 2015 00:36 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Frivolt: Är det NÅN här som vet hur mycket 5''9 (feet typ) är i centimeter? xD Enligt min dator är det typ 1,7526 meter, men jag har ingen aning om ifall den är pålitlig ^^ Ah okeej xD Jaa, jag fick ut ungefär samma sak!! Men jag e förvirrad xD Vet inte om det e ett skämt men Louis (one direction) säger typ att han är 5''9 och alla ba: koooort!! jag ba wtf? xD Jag fattar nada hahaha xD Fast för killar är väl det ganska kort? Jag menar, för tjejer är väl 1,75 strax över medel och helt normalt, men de flesta killar är sjuuuuukt långa. Jag kan inga siffror på det alls, men skulle gissa att medel hos killar är någonstans mellan 1,80-1,90.. Eller har jag helt fel nu? 2 aug, 2015 00:37 |
|
fakeliampayne
Elev |
Skrivet av Beben: eftersom att vi skulle ha så många barn så kan ett få heta Zuke haha det är ett coolt namn håll med (8Skrivet av fakeliampayne: Ehm... ZUKE är fortfarande bra så... Bye Liam. Skrivet av Beben: det är faktiskt mer normalt än vad vi brukar prata om särskilt när vi började prata om zuke och typ dog liksom what even fakeliampayne och jag är normala. För att ha konversationer om plåster är fullt normalt. Om man är oss. ![]()
2 aug, 2015 00:47 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av fakeliampayne: Japp. Och ett annat ska heta Brayden bc seriöst min första pojke måste heta Brayden annars blir min hjärna messed up.Skrivet av Beben: eftersom att vi skulle ha så många barn så kan ett få heta Zuke haha det är ett coolt namn håll med (8 Skrivet av fakeliampayne: Ehm... ZUKE är fortfarande bra så... Bye Liam. Skrivet av Beben: det är faktiskt mer normalt än vad vi brukar prata om särskilt när vi började prata om zuke och typ dog liksom what even fakeliampayne och jag är normala. För att ha konversationer om plåster är fullt normalt. Om man är oss. 2 aug, 2015 00:50 |
|
Luna Chang
Elev |
Att döma 11 matcher (á la 2x15) på en dag var ju dumt av mig med tanke på att jag mest troligt stukade foten för någon vecka sen och den inte har läkt ordentligt eftersom jag aldrig gjorde något åt det eftersom jag inte insåg förrän dagen efter att jag faktiskt hade stukat foten också, och inte bara ramlat.
Good job me. Hej 2 aug, 2015 00:57 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Frivolt: Är det NÅN här som vet hur mycket 5''9 (feet typ) är i centimeter? xD Enligt min dator är det typ 1,7526 meter, men jag har ingen aning om ifall den är pålitlig ^^ Ah okeej xD Jaa, jag fick ut ungefär samma sak!! Men jag e förvirrad xD Vet inte om det e ett skämt men Louis (one direction) säger typ att han är 5''9 och alla ba: koooort!! jag ba wtf? xD Jag fattar nada hahaha xD Fast för killar är väl det ganska kort? Jag menar, för tjejer är väl 1,75 strax över medel och helt normalt, men de flesta killar är sjuuuuukt långa. Jag kan inga siffror på det alls, men skulle gissa att medel hos killar är någonstans mellan 1,80-1,90.. Eller har jag helt fel nu? Ja joo iofs men ändå xD lixom JAG är 1,74 och jag är lixom LÅNG!! inte lång lång utan lång x) Så jaa..jag tycker inte det men iofs..som du säger - för killar kanske det är ganska kort : P men SÅ kort äre faktiskt inte, tycke rjag xD iaf! 2 aug, 2015 01:02 |
|
Borttagen
|
Budapest är magiskt. Vill aldrig åka hem.
2 aug, 2015 01:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Budapest är magiskt. Vill aldrig åka hem. Vad har ni hittat på där? 2 aug, 2015 03:25 |
|
Borttagen
|
Äta äpple och läsa Hobbiten
Äta äpple och muggla Muggla Skriva Äta äpple och skriva... ……… Jag tror att det bara blir slöa i sängen 2 aug, 2015 08:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: kanske kanske kaaaaa aaa nske ska på Malmö Pride om en vecka ( : Kan vi typ träffas då? Ska iförsig dit på måndag men kan nog gå en gång till. x)) Fellrendión snälla uggla mig, det hade varit så kul att ses där! delete. skulle jättegärna träffas, vi kanske kan träffas allihop? du ska väl gå med Riley doe? 2 aug, 2015 10:40 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen