@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag kom över 2000 inlägg-gränsen idag
Grattis till lilla mig 1 aug, 2015 21:15 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Chaemy: Jag med min familj är på semester i Stockholm. Idag skulle vi till Gamla Stan och sen på Pride. Jag satt och chattade med Fellrendión när jag satt och åt frukost vid någon fontän i stan. Så sa hon att hon också var i Stockholm påväg till Centralstationen och frågade om jag kunde åka dit så att vi kunde ses. Jag är en sådan person som gillar att planera i förväg men jag ville gärna träffa henne så jag frågade min familj om vi kunde gå dit. Och så gjorde vi det! Det är andra gången jag träffade Fellrendión, men förra gången sa vi inte riktigt hejdå. Men ja, så var vi där tillsammans, fick utrymma på grund av någon brand (om det inte var falsklarm), gick till Starbucks, pratade och hade det trevligt! Så fint inlägg! Helt klart dagens höjdpunkt för mig med. ♥ Är också en sån som vill ha tid i förväg men det var så värt det ändå.
1 aug, 2015 21:22 |
|
Borttagen
|
ville bara säga att jag äter chips och ser på breaking bad.
1 aug, 2015 21:29 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: ville bara säga att jag äter chips och ser på breaking bad. Jag äter också chips!! fast jag ser inte på breaking bad, tänkte se ett supernatural-avsnitt istället x) Sen typ PLL : P 1 aug, 2015 21:32 |
|
Kim Potter
Elev |
Frivolt, eftersom att du nämnde i inlägget över att du ser på PLL, vart tittar du nu när Swefilmer stängt ner? c:
1 aug, 2015 21:34 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Frivolt, eftersom att du nämnde i inlägget över att du ser på PLL, vart tittar du nu när Swefilmer stängt ner? c: Ehm Spoiler: Tryck här för att visa! Kollar även på dreamfilm Sen finns det säkert många fler sidor ;O 1 aug, 2015 21:40 |
|
Borttagen
|
läser en bok som är tråkig men jag ska ta mig igenom den innan jag går och lägger mig pga. vägrar ge upp men jag vill bara läsa klart den.
... dessutom blir den kanske bättre? förhoppningsvis? jag har ej kommit så långt? så? kanske? 1 aug, 2015 21:45 |
|
Borttagen
|
Jag mådde bra för 5 timmar sen! Hur är jag helt utslagen och täppt redan?
1 aug, 2015 21:48 |
|
Kim Potter
Elev |
Frivolt, åh okej c; Har du några bra sidor jag kan ladda ner då? xD För tror inte Dreamfilm har de senaste avsnitten :c
1 aug, 2015 21:55 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Frivolt, åh okej c; Har du några bra sidor jag kan ladda ner då? xD För tror inte Dreamfilm har de senaste avsnitten :c Ugglar dig!! 1 aug, 2015 21:57 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen