Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20946 20947 20948 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag kom över 2000 inlägg-gränsen idag
Grattis till lilla mig

1 aug, 2015 21:15

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Chaemy:
Jag med min familj är på semester i Stockholm. Idag skulle vi till Gamla Stan och sen på Pride. Jag satt och chattade med Fellrendión när jag satt och åt frukost vid någon fontän i stan. Så sa hon att hon också var i Stockholm påväg till Centralstationen och frågade om jag kunde åka dit så att vi kunde ses. Jag är en sådan person som gillar att planera i förväg men jag ville gärna träffa henne så jag frågade min familj om vi kunde gå dit. Och så gjorde vi det! Det är andra gången jag träffade Fellrendión, men förra gången sa vi inte riktigt hejdå. Men ja, så var vi där tillsammans, fick utrymma på grund av någon brand (om det inte var falsklarm), gick till Starbucks, pratade och hade det trevligt! Det var verkligen dagens höjdpunkt och det var jättekul att vi kunde ses! Vi bor tyvärr så långt ifrån varandra annars så det kan vi inte göra i vanliga fall.

Så fint inlägg!
Helt klart dagens höjdpunkt för mig med. ♥
Är också en sån som vill ha tid i förväg men det var så värt det ändå.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

1 aug, 2015 21:22

Borttagen

Avatar


ville bara säga att jag äter chips och ser på breaking bad.

1 aug, 2015 21:29

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
ville bara säga att jag äter chips och ser på breaking bad.


Jag äter också chips!!

fast jag ser inte på breaking bad, tänkte se ett supernatural-avsnitt istället x) Sen typ PLL : P

1 aug, 2015 21:32

Kim Potter
Elev

Avatar


Frivolt, eftersom att du nämnde i inlägget över att du ser på PLL, vart tittar du nu när Swefilmer stängt ner? c:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

1 aug, 2015 21:34

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Kim Potter:
Frivolt, eftersom att du nämnde i inlägget över att du ser på PLL, vart tittar du nu när Swefilmer stängt ner? c:



Ehm


Spoiler:
Tryck här för att visa!Jag, host, laddar inte alls ner nejnej!


Kollar även på dreamfilm vet inte hur bra de är på att lägga upp nya avsnitt men vet att det finns äldre avsnitt iaf ^^

Sen finns det säkert många fler sidor ;O

1 aug, 2015 21:40

Borttagen

Avatar


läser en bok som är tråkig men jag ska ta mig igenom den innan jag går och lägger mig pga. vägrar ge upp men jag vill bara läsa klart den.
... dessutom blir den kanske bättre? förhoppningsvis? jag har ej kommit så långt? så? kanske?

1 aug, 2015 21:45

Borttagen

Avatar


Jag mådde bra för 5 timmar sen! Hur är jag helt utslagen och täppt redan?

1 aug, 2015 21:48

Kim Potter
Elev

Avatar


Frivolt, åh okej c; Har du några bra sidor jag kan ladda ner då? xD För tror inte Dreamfilm har de senaste avsnitten :c

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

1 aug, 2015 21:55

Frivolt
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Kim Potter:
Frivolt, åh okej c; Har du några bra sidor jag kan ladda ner då? xD För tror inte Dreamfilm har de senaste avsnitten :c


Ugglar dig!!

1 aug, 2015 21:57

1 2 3 ... 20946 20947 20948 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.