@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Tycker inte om att vara forever allone ikväll D:
D: 1 aug, 2015 17:30 |
|
Elma00
Elev |
1 aug, 2015 17:33 |
|
Frivolt
Elev |
Åh va bra!! Att va forever alone med någon är alltid bättre än att vara det själv ♥ 1 aug, 2015 17:34 |
|
Solkatten
Elev |
När man hittar ett nytt jättebra band. :3
Kollade varifrån de kom... självklart London. Alla band jag gillar kommer från Storbritannien typ hahaha. xDD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 aug, 2015 17:51 |
|
Borttagen
|
Lyssnar på parodier och ENORMT bra musik (enligt mig) och kollar igenom DW-gifs och försöker få ut den här hemska lösa tanden som inte vill lossna .-.
1 aug, 2015 19:41 |
|
Borttagen
|
Inser att jag gör kaffe latte hemma alldeles för sällan när det är så lätt!
1 aug, 2015 20:35 |
|
Chaemy
Elev |
Jag med min familj är på semester i Stockholm. Idag skulle vi till Gamla Stan och sen på Pride. Jag satt och chattade med Fellrendión när jag satt och åt frukost vid någon fontän i stan. Så sa hon att hon också var i Stockholm påväg till Centralstationen och frågade om jag kunde åka dit så att vi kunde ses. Jag är en sådan person som gillar att planera i förväg men jag ville gärna träffa henne så jag frågade min familj om vi kunde gå dit. Och så gjorde vi det! Det är andra gången jag träffade Fellrendión, men förra gången sa vi inte riktigt hejdå. Men ja, så var vi där tillsammans, fick utrymma på grund av någon brand (om det inte var falsklarm), gick till Starbucks, pratade och hade det trevligt!
1 aug, 2015 20:54 |
|
Borttagen
|
1:Jag ska skriva en HP fanfic med olika shippar, så vilket är erat OTP i HP? (an vara alla tre generationer!)
2: Har startar ett dokument på datorn med olika länkar till roliga gif's, kommer bli kul att gå in och kolla då och då och se dem 1 aug, 2015 21:08 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: 1:Jag ska skriva en HP fanfic med olika shippar, så vilket är erat OTP i HP? (an vara alla tre generationer!) Drarry, Luna/Neville, Romione, Hinny, Katie/Angelina...öh typ xD 1 aug, 2015 21:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: 1:Jag ska skriva en HP fanfic med olika shippar, så vilket är erat OTP i HP? (an vara alla tre generationer!) Drarry, Luna/Neville, Romione, Hinny, Katie/Angelina...öh typ xD Tack för svaren :3 1 aug, 2015 21:14 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen